Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Lisa - 26 september 2012 20:34

Ligger i soffan å kollar på true blood.
Inget ovanligt med det, inte alls, men de sköna är att jag inte känner nån stress eller att något är ofärdigt utan åtminstone i detta nu känner jag mej helt lugn med den här dagen! :)
I allafall när det kommer till jobb å skola!
Härlig känsla faktiskt. :)

Ganska trist å inte hunnit umgås mer med barnen än ett par ynka timmar innan de la sej, men man kan inte få allt. :)

I morron ska jag både jobba, gå i skolan å sen direkt i väg på vinlotteri-sammankomst. :) Ska bli hemskans trevligt, lära känna lite nya människor å "komma ut" lite.
Nån vindrickning blir det dock inte tal om för min del då jag frivilligt anmälde mej som chaffis.
Jobbar tidigt på fredag med så så fick det bli den här gången. :)

Ny ska jag återgå till tittandet här!
Kram på er!

Av Lisa - 26 september 2012 17:45

Här har vi två små trötta pojkar som bäddat ner sej efter en lång dag på dagis. <3
Jag har slängt ut mej jämte dem medan pappan hämtar McDonalds. :)
I bland får man va lite lat va?

Min dag har varit fullbokad in i minsta minut.
Först träffen på bibblan där vi gjorde klart å skickade in två uppgifter!
Kursen avslutad å den nya börjar på måndag. :)

Efter det var det möte å en stunds jobb innan jag hämtade hem mina grusiga barn. :)

Kvällen blir lugn tänker jag.
Lite kel med barnen innan de ska sova å lite förberedelser inför den lika fullpanerade morrondagen! :)

Vi hörs sen!

Kram

Av Lisa - 26 september 2012 09:36

Ny me&i-blus, utan hål den här gången. :)

I dag är det plugg i full fart som gäller å sen apt.
Måtte hjärnan va med mej hela dagen! :)
Heja heja! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards