Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Lisa - 16 september 2012 21:58

 

Kalas-fina pojkar öppnar paket.

Leo lät sin storebror hjälpa till å slita av papper å ingen var gladare än Viggo för det. :)

Det var ett bra kalas, Leo fick en herrans massa fint å vi frossade i glass, grädde, såser å maränger. :)


Jag hade tänkt blogga mer i kväll.

Men jag måste erkänna att jag prioriterade bort er för inte mindre än tre stycken helt utspårade avsnitt av True Blood.

Säsong fyra överträffar sej själv so far. :)

Mer flippat än nånsin, men det är det som är så bra, det finns inget förutsägbart där inte. :)


Nu är jag tröttare än tröttast trots att klockan inte är mer än tio.

Så jag ska krypa ner jämte min kära make(som sovit i soffan den senaste timmen... :P) å Viggo som redan ligger hos oss. :D


I morron är det vardag igen, tre dagar går för fort, å det vakas både plugg å jobb för min del! :)

Vi hörs då helt enkelt!


Gonatt!

Av Lisa - 16 september 2012 19:02

Viggo 2 år i februari 2010.



 


Leo 2 år i september 2012.




Tiden går... :D



Leo · Viggo
Av Lisa - 16 september 2012 17:59

Av Lisa - 16 september 2012 16:27

Av Lisa - 16 september 2012 13:30

Av Lisa - 16 september 2012 12:48

Av Lisa - 16 september 2012 10:40

Av Lisa - 16 september 2012 09:18

Här är vi redan i full gång.
Frukosten är nere å barnen badar sej kalas-fina i blått badvatten.
Viggo fjäskade till sej nått engångsskum på Apoteket i går, å det hade visst även egenskapen att färga vattnet blått. :)
Kul tycker jag, å barnen med förståss, sånt köper vi nog fler gånger. :)
De hade många roliga badgrejer just på kronas droghandel, ska titta närmare på dem när jag ska dit å inhandla mitt efterlängtade yt-desinfektion. :)

Vi ska som sagt ha kalas för Leo i dag.
På det kalaset ska vi bjuda på marängswiss.
Passar bra tycker jag, alla får själva välja vad de vill ha å den enda ansträngningen som krävs av mej blir att koka kola å chokladsåserna å att försöka skrapa i hop 16 skålar som vi kan äta ur... :)
Jag har köpt färdiga såser på tub med, en med nougatsmak som vi testat innan å en ny med polkasmak som jag var tvungen å smaka på i går.
Polkagrissmak verkar va min nya last. :)
Mmm så gott det är! :)

Ha en trevlig söndag hörrni, vad än ni kan tänkas hitta på. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards