Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Lisa - 14 september 2012 23:52

Å en hel ledig helg väntar! :)

Av Lisa - 14 september 2012 18:47

Lös-godis å glögg efter fotbollen! <3

Av Lisa - 14 september 2012 18:46

Lös-godis å glögg efter fotbollen! <3

Av Lisa - 14 september 2012 17:29

Okej.

En dag med regn å rusk å jag har redan tröttnat.

Vissit, jag har tänt ljus å gillar det där med å mysa runt hemma, men måtte inte hela hösten bestå av sånt här väder.

I den bästa av världar är det förståss en jämn balans mellan dessa rusk-dagar å de där härligt krispiga då man vill till skogen å leta svamp. :)

Eftermiddagen i det här huset har mest bestått av gnyl å gnäll.

Leo är trött å snorig å verkar somna till här jämte mej redan nu.

De andra två trotsar regnet å den bitande kylan å är på fotbollsträning.


Jag ska bära över den lilla sonen nu, sen ska jag fick "små-plocket" som blir kvällens middag! :)


Trevlig helg!

Av Lisa - 14 september 2012 14:36

Nu är det officiell höst! :)

Av Lisa - 14 september 2012 14:36

Nu är det officiell höst! :)

Av Lisa - 14 september 2012 14:14

Godaste fisksoppan! :)

Av Lisa - 14 september 2012 11:38

Då har jag varit på mitt livs andra begravning.

Har två saker å säga om det hela.

För det första har jag fått min make att dyrt å helig lova att jag under inga som helst omständigheter vill begravas i kyrkan med nån präst å hela det där gudstjafset.

Nä jag tror inte på sånt å där med basta!


För det andra kan jag bara hoppas att mina barn kommer få en god relation å ett umgänge med sina kusiner. De de redan har å det som de förhoppningsvis kommer få. :)

Det är sorgligt egentligen det där.

Jag kommer ju liksom alltid anse Stina å Gustav som min familj, å deras barn kommer kännas som det också.

Tänk om Viggo å Leo knappt hälsar på dem på stan senare i livet?

Hu, hemska tanke!


Nu går vi vidare här, handlar fredagsmat å hämtar barn! :)


Trevlig fredag på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards