Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Lisa - 7 september 2012 21:59

Den var den kvällen det.

Har jobbat å slitit som sej bör å nu är jag landad i soffan.

Finns väl inte mycket mer å tillägga om den här dagen egentligen, men jag måste ju liksom meddela er att jag lever. :D

I morron blir det också jobb, delad dag.

Bara å bita i hop streta på. :D

Det är faktiskt inte så illa som det låter, utan det är faktiskt riktigt roligt å jobba helgen. :)

Fast jag skulle ljuga om jag påstod nått annat än att jag hellre hade varit hemma.

Det var det hela det, inte mycket spännande, men ändock ett livstecken. :D


Hoppas ni haft en trevlig kväll!


Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 7 september 2012 15:54

Efter att ha suttit instängd framför datorn hela förmiddagen å sen varit inne på jobbet några timmar spenderar jag min rast utomhus. ;)
Det blåser nästan storm men är ganska skönt ändå.
Stina är snäll å hämtar hem grabbarna lite tidigare så Viggo hinner äta lite å byta om innan fotbollen. :)
Själv ska jag spendera fem timmar till här på jobbet, känns inte jättemotiverande men det får funka. :P
Ha en bra fredagskväll hörrni å njut nu av helgen om ni är lediga. :)

Av Lisa - 7 september 2012 09:52

  Ja jösses.

Jag har en hel massa jag behöver hinna med innan klockan ett.

Uppgifter å läsning i Komvux-kursen.

Å uppgifter, både i grupp å individuellt i YH-utblidningen.

Å så behöver diskmaskinen tömmas å fyllas å hemmet ser ut som ett bombnedslag.


Jag ska lägga på ett å två kol å hoppas på det bästa.


Det går bara man vill eller hur? :)




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards