Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Lisa - 5 september 2012 21:53

I morron är jag å barnen lediga.

Det ska bli underbart att få hänga med dem!

Naturligtvis har vi en del måsten, städa(som alltid) å så är det ju så att vi har en födelsedag nästa vecka, Leo blir ju två då.

Den här urusla morsan har inte riktigt hunnit med å skaffa mer än en present. (det börjar inte så bra detta...!)

Han ska faktiskt inte få så mycket mer än springcyklen, men ett par sånna där verklighetstrogna plastdjur som han gillar tänkte jag ju köpt å slått in.

Inte minst för att Viggo ska få ge sin bror en present bara från honom.

Än har jag dock tid å bättra mej.

Det problemet måste vi således fixa i morron.

Å förhoppningsvis får vi träffa den där Turkiet-resenären med å sen skulle jag gissa att dagen är slut. :)

Ganska angenäm planering tycker jag no. :)

 

Men det är då det, nu ska jag spana lite på vampyrer å varulvar(kan varulvar skapa nya varulvar så som vampyrer kan?) i Bon Temps innan sängens rop överröstar allt som finns. :)

 

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 5 september 2012 19:48

Pugh!
Tur man inte kommer hem kvart i sex alla dagar i veckan! :)

Av Lisa - 5 september 2012 19:14

Systern är hemma igen.
Det tackar vi för! :)

Av Lisa - 5 september 2012 16:59

I morse var jag så glad att slippa köra själv.
Nu är jag lite mindre glad för detta då motorfelslampan lyser i den bil jag åker i.
Exakt samma lampa som lös när kag blev strandad på E22:an två gånger med Volvon.
Nu är denna bilen ny å har nån slags reserv så jag hoppas vi tar oss hem..

Hem ja.
I dag går jag ur skoldimman å återvänder till er verklighet igen.
Det känns som jag varit i en bubbla av spänning å förväntan å jag är egentligen inte alls sugen på att jobba å försöka få i hop allt.
I morron ska en vädjan till kommunen framföras å först efter det vet jag hur jag ska lösa allt.
Hoppas verkligen det går vägen!

Kram å hej så länge!

Av Lisa - 5 september 2012 12:30

Jaha.
Då har halva dagen gått.
Jag har det bra å njuter av att lära mej nya saker.
Det här med å lära känna nya människor, det är desto svårare.
Jag förundras över hur negativa en del människor är.
Finns det nått tråkigare?
Jag bryter upp å drar mej till andra, mer positiva personer i stället. :)
Sånna som ger energi i stället för att suga den ur mej!
Dagens visdom! :P
Vi hörs vi sen! :)

Av Lisa - 5 september 2012 07:42

Som sagt.
Sista dagen i Växjö den här omgången.
Jag har lyxen att åka å det är verkligen tacksamt för en köra-bil-hatare som jag. :)
Vi taggar till här för att ta oss igen om sista dagen å sen va redo för eget arbete utan att känna oss helt tappade. :)
Heja heja mej! :)

Av Lisa - 5 september 2012 06:09

Stressar i mej lite frukost.
Natten som gick var betydligt lugnare än på länge, men i dag känner jag mejverkligen trött. :(
Är så glad att jag slipper köra i dag, för det tycker jag nog varit jobbigast av allt.
I dag cyklar vi dock till dagis å sen blir jag hämtad där. :)

Ha en bra dag!
Vi hörs!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards