Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Lisa - 3 september 2012 22:01

 

Efter den här dagen kan jag konstatera följande:

  • att vägen härifrån till Växjö måste va den tristaste i världen.
  • att radioreklam är verkligen vidrigt, finns det nått värre?
  • att mitt påstående om jag vore rik skulle jag bara plugga å inte jobb troligtvis stämmer.
  • att jag verkligen behöver köpa mej ett Word.
  • att jag behöver ungefär tio timmar till per dygn å 3-4 arbetsdagar mindre på en månad.

Å framför allt så är jag skvatt galen å kommer få vända ut å in på mej själv om jag ska kunna jobba å samtidigt läsa på heltid.

Varför kunde man inte haft turen att få sin utbildning betald alternativt vinna på Lotto...?


Nu ska jag lägga mej å som vanligt hoppas jag vi får sova tillräckligt många timmar! :D

(Leo var vaken typ hela natten å rände runt å klättrade på mej... :(

varför varför varför har han slutat sova?! :()

Av Lisa - 3 september 2012 20:40

Ja herregud så trött jag är.
Men det kan kvitta.
För det här är verkligen vad jag vill göra.
Plugga, ta examen å bli nått mer! :)

Kom hem strax efter fem, pussade barnen å hjälpte Martin med middagen.
Mös en stund i sängen med de små för att sen svänga inom jobbet å pilla med schemat å efter det sladda in på ica(utan scanner igen! :() å rusa in till delikatessen innan den skulle stänga!
Handlade utan lista å nu är jag hemma. :)
Borde väl testa mitt inlogg på skolsidan men tar lite väl förtjänt vila i stället! :)

Av Lisa - 3 september 2012 18:07

... Å två kära barn. <3
(Jag är precis så trött som jag ser ut. Hur, hur, hur ska jag orka två sånna här långa dagar till med förståndet i behåll?)

Av Lisa - 3 september 2012 17:24

Leo
Av Lisa - 3 september 2012 12:20

Förmiddagen gjord.
Mycket info å mycket av allt egentligen.
Jag är fast övertygad om att jag ska å vill göra det här, men det kommer krävas mycket av mej.
Jobbet kommer få stå åt sidan, så är det, jag kommer få pussla med scheman å ta tjänstledigt för å göra praktik.
Men allt går å lösa å jag kommer få en examen.
Det är min tur att bli något mer.
Att utvecklas inom det yrke jag älskar så högt.
Visst kommer jag reda ut detta.
Det måste jag!

Har gått å satt mej på en bänk i höstsolen.
Vindarna är friska å visst är hösten här nu?
Har tagit på tok för lite kläder på mej å har redan glömt koden in, men vad gör det? :)
Jag är taggad å glad att jag tagit steget.
För vet ni, min tid, den är nu! :)

Av Lisa - 3 september 2012 09:28

Snacka om att va i god tid. :)
Har parkerat bilen å gett mej ut på området i jakt på den rätta lokalen.
Det kan sluta lite hur som helst känner jag, men än är jag inte vilse. :)
Ska kolla gps:en i telefonen så blir det nog bra! :)
Är lite stolt över mej själv nu!
Heja! :)

Av Lisa - 3 september 2012 08:00

Okej.
Nu börjar jag bli lite smått nervös.
Över vad vet jag inte riktigt, men visst pirrar det i magen i dag.
Ska snart sätta mej i bilen(jo jag behöver 2 timmar på mej för å bli lugn!) å köra till Växjö!
Ha en bra dag!
Kram


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards