Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Lisa - 13 augusti 2012 21:54

Här ligger jag, redan nerbäddad å utan att skulle se nått på datorn.
Den här dagen har verkligen slitit hårt på mej mentalt å jag avslutade den med att låta den slöa kroppen jobba sej runt en långrunda.
Ska försöka mej på å somna strax.
Så nu hoppas jag på att min glöd gör comeback i morron, å blogglusten.
Å gärna en hel massa energi också...
Kram å gonatt!
// södra Sveriges tristaste bloggerska... :)

Av Lisa - 13 augusti 2012 18:28

 

Barnen kvällsbadar å jag sitter som jag brukar då, på toastolen med datorn i knät.

Funderar på hur den här dagen kunde bli så himla fel? :(

Det har bara varit en kamp å inte det minsta mysigt å va ledig i dag faktiskt.

Å den känslan, den suger verkligen!

Får se fram emot helgens tredagarsledighet i stället, men först är det tre dagars jobb som väntar.


Å så är det dags för för uppryckling, dags å piggna till för det här är ju bara för tröttsamt, att känna sej trött å sliten hela tiden...

Så det bestämmer vi nu, nu ska det bli ändring! :D

Av Lisa - 13 augusti 2012 16:05

Jo jag vet, de ser söta å oskyldiga ut, å det är helt underbara. Men i dag har de hållt på driva mej til vansinne både en å tio gånger!
Söta är de oavsett, men oskyldiga?! Icke!
Så deprimerande när lediga dagar slösas bort med skrik å gnäll å skäll. :(
Man är dessutom tröttare i både kropp å själ än efter en arbetsdag...
Ligger i sängen å hämtar andan en halv minut innan det är dags å börja med middagen...
Undrar om livet lugnar nere sej anytime soon...?!
Antagligen inte va? :)

Av Lisa - 13 augusti 2012 12:05

Ingen sol så långt ögat når, men rätt mysigt ändå. :)

Av Lisa - 13 augusti 2012 09:58

Sitter å slänger i mej det sista av min frukost.

Tyvärr kan jag inte säga att den sena starten beror på nån sovmorrron, Leo var uppe klockan sex, utan tyvärr har vägen till frukosten mest kantats av bråk å konflikter. :(

Visst, vi mös i sängen alla tre till klockan åtta, skönt för jag känner mej så trött å sliten, men strax efter bröt kaosen ut.

Suck, det är så tråkigt att behöva skälla å bråka hela dagarna när man är ledig. :(

Fattar inte hur de orkar bråka hela tiden heller för den delen.

Leo har varit uppe å snurrat i natt med, kom in å la sej hos mej vid kvart i fyra, stöke runt en stund å sen sov en stund innan han gav upp å gick in till sej igen.

Undrar om han nånsin kommer gå tillbaka till å sova hela nätterna?

Det gör åtminstone Viggo nu, förvisso i vår säng, men det är så skönt! :)


I går var jag på vippen att packa undan alla badkläder men i dag tror jag vi ska bege oss till stranden, till Långasjönäs å kanske ta årets sista dopp?

Dock känns det som en evighet innan vi är där, frukosten ska dukas av, köket städas undan i å matsäck ska packas.

Inget tidskrävande i sej, men om man tvingas avbryta gång, på gång, på gång för å trösta eller medla, då drar det ut på tiden....


Är lite sur å bitter i dag, men jag hoppas det lägger sej, vore synd å slösa på denna ensam lediga dag på dåligt humör...

Nu måste jag sätta fart, så vi kommer i väg innan det blir mörkt. :)

Hörs senare hörrni!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards