Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2012

Av Lisa - 1 juni 2012 22:24

En 27-årig mamma å hennes fina förstfödda! 







Har haft en fantastisk födelsedag, men det är ändå lite sorgligt att den är slut nu.

Jag älskar att fylla år, å i år är inget undantag.

Spänningen är inte lika hög inför dagen numera, men ändå härligt är det!

Nu stänger jag ner datorn å släcker jag lampan.

Ett år till har passerat.

Livet är underbart!



Av Lisa - 1 juni 2012 17:46


Det blev ju då en tur till Kristianstad.

Lekplatsen såg tyvärr ut såhär:

   



Så nån vidare till lek blev det inte.

Däremot ett högljutt å uppseendeväckande besök på McDonalds, lite snabb butikspaning, en klänning köpt å ett besök i himmelen närmare bestämt södra Sveriges bästa ostbutik!





Hem-tåget blev försenat, men allt har ändå gått bra tycker jag. :)

 

Tack för i dag!


När vi kom hem till stan möttes vi av ett rejält skyfall, men vi har haft bra väder på vår destination, eller tillräckligt bra i allafall, å befunnit oss inne när skurarna kommit. :D


Nu ska jag dra i gång med planksteken här men först bara måste jag spana efter nespresso-kapslar(vad gillar ni?) å slänga i gång en maskin tvätt så jag har nån bh att ha på mej i morron. :D


Kram på er å tusen tack för alla grattis på fejjan!


 

Av Lisa - 1 juni 2012 08:57

 

Vi firar födelsedagen i House of Lola! :D


Hoj hoj!

Här dräller vi runt å inväntar Viggos tandläkartid.

Martin har tagit nya prover på sjukan å är hemma å inväntar upphämtning.

Alla är alltså hemma, så jag passar på å ta en kopp kaffe i stillhet innan dagens utmaningar. :D

Jag må va lite våghalsig, men det ska bli supermysigt att ta med barnen på tåget å leka på lekplats med våra fina vänner.

Om det inte spårar ut fullkommligt ska jag unna mej lyxfika å en turkosklänning jag spanat in på H&M. :D


Nu ska jag packa bular å överdragsbyxor så vi är redo när det är dags! :D

Av Lisa - 1 juni 2012 07:21

 


Tio över sex vaknade Viggo med ett: "I dag fyller min mamma år."

När han avverkat babbel om att han skulle till tandläkaren å lite annat vände han sej till Martin å sa: "ska vi slänga kaffemaskinen vi har nu när mamma får en ny konstig kaffemaskin?"

Ha ha ha, det här med å hålla hemlisar är inte hans starka precis. :D

Däremot var han superduktig å skötte hela sången å fyrfaldigt leve när jag en stund senare tvingades låtasas-sova. :D


Det randiga paketet innehöll förståss en Nespresso Pixie!

 

Hurra hurra!

Har jag sagt att jag älskar kaffe?

Å min man förståss!

  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards