Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Lisa - 30 juni 2012 22:13

Så gott man kan ha det, rosé å god mat å framför allt tid å prata med han den där jag gifte mej med för två år sen utan att nån vrålar mamma eller pappa tio gånger i ett samtal. Fjöntig som jag är saknar jag barnen, men de har det så bra. Har pratat med Viggo en stund, han åt chips å var så nöjd. :) Synd att det inte är nått bra på tv om man ska klaga, men då blir det å andra sidan mer sömn. :) Längtar redan till frukost! :) Kram å gonatt!

Av Lisa - 30 juni 2012 18:28

Snabb-bloggar från webbläsaren i brist på app. :) Här sitter vi på Harrys å glassar i solen. Dricker rosé å njuter av attva mätt på hamburgare å glassdrink. :) Härligt att sommaren bestämde sej för å komma i dag, det ger liksom nästan en utomlandskänsla trots att vi bara kört fem mil hemifrån. :) Turister är vi i allafall å har redan både gått å kört vilse fler gånger. :) Det bjuder vi på en kväll som denna. Egentid när den är som bäst! Kram på er!

Av Lisa - 30 juni 2012 10:28

 

       

 


Klockan är prick halv elva denna lördagsförmiddag å i den här lilla familjen har vi redan hunnit med en hel massa.

Halvstimmig men mysig å god frukostbuffé på Ninas.

Tog en tur till ner till ån när vi ändå var där, härligt fram tills en tysk turist halkade rakt ner i vattnet mitt framför ögonen på oss.

Han tog sej upp tack å lov, men usch så otäckt...

När vi ändå var i Mörrum passade vi på å köra till Ljungsleds å bränna presentkortet vi fick i födelsedagspresent.

Ett par krukor, lite smultronplantor å nån slags grässax blev skörden. :)

Nu är vi hemma å har precis fikat lite på altanen, köpte med oss moussebakelser från Ninas, de är ju to good to miss liksom. :)


Nu ska vi bara leka å ta det lugnt en stund innan väskor ska packas å barn ska lämnas. :)


Ha en bra lördag allihopa! :)

Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards