Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Lisa - 26 maj 2012 20:17

 

Bad-bröder i matchande badbrollor(från NameIt.)

(ignorera valkarna i bakgrunden...!)


Kan ni fatta? Jag kan lägga över bilderna från kameran.

Har det bara varit musen som varit sönder hela tiden?!

Att jag varit så stressad när jag provat andra usb-kablar att jag inte väntat in datorn(för jo SEG är den oavsett!)!?

Anyway, det kan jag ju ha ont i magen i i tid å evighet. Nu har jag en ny dator i allafall.

Hellre nu än när denna kraschar fullkommligt...

(hör ni hur jag försöker släta över det hela, har egentligen galet dåligt samvete för pengarna jag lagt på nya datorn... Hmmm, vad gör man?!)


   

Här har vi badat lite till, ätit buffé på Restaurang, det spårade ut fullkommligt på slutet, men klockan var sju så barnen var mer än trötta.

Innan de ätit klart skötte de sej verkligen bra, åt bra å satt fint. :)

Sen skulle de dansa, över hela stället å då blev det tumult gånger tusen.

Men men, inga större incidenter innan dess så jag är stolt å nöjd med dem.  :)


När vi kom slocknade båda pojkarna ganska omgående å jag undrar hur länge en annan orkar hålla sej vaken? :)

För herrregud så trött man blir av det här badandet å roddandet som det faktiskt kräver när man har två små barn å deras behov att hålla reda på.

Men de njuter, å det gör varenda svettdroppe värt det. :D


Jag ligger på soffan å invätar ESC, ska se en liten stund i allafall. :D


I morron bär det av hemmåt igen.

Känns både sorgligt å skönt. :)


Ha en bra lördagskväll.

Kram på er!


När Leo fick frågan: vad vill du dricka? svarande han utan en sekunds tvekan MJÖLK!

Å det fick han, med besked, snacka om lycka. :)


 

Av Lisa - 26 maj 2012 13:16

  I nyinköpt tunika från H&M. :)


Har simmat å åkt rutchbana för glatta livet hela förmiddagen, ätit lunch å nu är jag å Leo i stugan å pausar en stund.

Han ligger som en liten ostbåge i vår Brio Sitty å jag har satt på ett par koppar kaffe.

De andra skulle fortsätta aktiviteterna, Viggo ville spela minigolf å bowla så vi får se hur långtde hunnit innan vi joinar dem igen.

Tänkte låta den lille mannen sova tills han vaknar innan vi beger oss tillbaka till området.


Tanken är att vi ska försöka oss på en restaurangmiddag i kväll å om de andra är med på noterna tippar jag på att de blir bäst ganska tidigt.

Så kan vi bada igen sen efter maten. :D


Det är ljuvligt med semester å jag måste skryta om att barnen sköter sej fint.


Hoppas ni har det toppen hemma med!

Kram å hej så länge. :)

Av Lisa - 26 maj 2012 07:33

Gomorron Sverige.

Sitter i soffan i ett soligt Rödby.

Viggo ser på danska barnprogram å Leo på sin kära Madagaskar på den bärbara dvdn. :)


Natten bestod av Viggos sedvanliga växtvärk å ett evigt sparkande. :S

Å vet ni, nästa gång jag ska åka i väg så här så ska EGNA KUDDAR stå överst på listan.

Jisses, det känns som man legat utan kudde.

Men men, det är smällar man får ta. :D

Jag ska inte klaga, det är underbart att veta att man har en hel dag tillsammans med familjen.

En hel dag som kommer bli underbar för barnen(å oss förståss!)


Vi ska hänga på låset på badlandet vid tio.

Som de älskade det i går.

Viggo simmade runt å åkte vattenrutchkana helt själv å Leo, han är en vilde han. :)

Han fick åka vattenrutchkanan även han(i våra knän) å ropade mera mera! :)

I dag blir det som sagt ännu mer bad å en massa annat skoj.


Först blir det frukost å KAFFE.

Jag var så kaxig att jag kommit i håg å kolla upp om här fanns bryggare å sen packat med ett helt paket favorit Zoegas.

I morse grusades glädje lite när det slog mej att jag inte packat några filter..! :P

Det problemet ska snart va avhjälpt med en trip till affären på området.

Färskt bröd å kaffefilter, det blir bra det. :D


Nu ska jag ut å bedömma vädret lite(för jag tror banne mej badlandet öppnar ute i dag med. :P). :)

Hoppas ni har det bra hemma å att Rex inte är inlåst nånstans i vårt hus.(jo man kan bli nojjig...!?) :)


Vi hörs i kväll, å då ska jag försöka lura in ett par bilder åtminstone! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards