Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Lisa - 24 maj 2012 21:56

Första inlägget från nya datorn.

Hurra. :)


För er som undrar är vi inte klokare på vad som drabbat Martin. Prover är tagna å vi inväntar svar.

Jag är officellt livrädd nu.

Tänk om han gått in i väggen å bara bryter i hop rätt som det är?

Nojjigt värre när jag tänker efter, men jag passar liksom på honom hela tiden.

Han själv känner sej piggare å har jobbat i dag så vi kan inte göra mer än å vänta.

Men jag tänker inte nöja mej utan en diagnos av nått slag!


Jag har packat, packat å skrivit ner allt som ska packas ner i morron.

Å i morron som sagt, då ska jag shoppa bikini(håll tummarna för at jag hittar nått...!) införskaffa mej en ny datormus(för jovisst, den är med sönder, men jag LOVAR usb-enheterna är paj på gamla datorn.. eller?!) å sen måste jag hinna gå loss med en rakhyvel för om jag inte mirakulöst går ner tio kilon und.er natten kan jag åtminstone utplåna lite av rysk-kulstöterska-looken(utan muskler då förståss). innan jag ska gå i bikini(eller utan) bland folk. :D


En tangent ligger annorlunda på denna datorn gentemot den gamla, men annars, f*n så nöjd jag är.

Nu ska jag bara komma i håg alla mina sprarade lösenord å hitta mina favoritsidor å program igen.

Sen är vi hemma. :)


Nu forsätter vi tagga inför tripen.

Å förresten det finns internet för 30 dsk/dygnet, hell yeah, det är det värt. :)

Jag har kollat upp det, å om det finns kaffebryggare i stugan, vilket det gjorde. :)


Kram å hej!

Av Lisa - 24 maj 2012 19:49

Jag har en ny dator.

Min andra alldeles egna.

Jag börjar bli lite nervös.

Nytt märke å annat operativsystem.

Det är jobbigt med allt nytt

Jag är rastlös å vill ha allt klart fort.

Så här ränner jag, mellan datorn, packlista, sovrum å trädgård för att maximera tiden å hinna med allt på samma gång.

Jag måste ha firefox, jag måste ha lakan, måste ha genväg till bloggen, måste ha tandkrämen.


Snart ska jag å min Acer skiljas åt(men det blir efter helgen, då den ska me! :D).

Lite sorgligt men mest skönt.

Fungerande usb:er å no-more-touch-pad!


Börja om från början, börja om på nytt!

Räkna med nytändning på bloggen med sen, när jag fått kläm på allt det där nya. :D


Jag har blivit med SonyVaio, hurra!


Av Lisa - 24 maj 2012 16:40

 

Här tränas det inför helgen! :)


Jobbat(på okänd mark!), hämtat barn(försened nu igen!) inom jobbet för å titta på kattungen(en ljuvlig, än så länge namnlös tösabit. :P).

Har hängt en stund i trädgården, barnen har badat å morfarn tittade inom.

Snart kommer Martin hem(jo från jobbet...)

I kväll ska jag hämta min nya pärla å installera allt på jag behöver på min dator

och

packa badgrejer å allt annat en familj kan tänkas behöva under en helg på Lalandia.

I morron ska jag panikköpa bikini å sen bär det av.

Idel roligheter.

Ack så stressigt.

Vad har jag sysslat med på sistone?!

Allt känns galet oplanerat!


Det löser sej.

Det brukar det ju göra. :D


Såklart hinner jag bloggpausa lite även denna kväll.

Hörs då. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards