Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Lisa - 22 maj 2012 22:07

   

Rosé å chokladpudding. :D


Så.

Bröllopsdagen går mot sitt slut.

Firade de sista timmarna i hop med grannarna. :)

I morron kör vi jobb igen.

Kvällstur å utflykt till Mörrum.

Barnen ska va hemma från dagis å Viggo ska följa med mej på utflykten. :D


Nu ska jag krypa ner, jämte min halvsura sjukling till make. :D


(receptet får ni i morron, för då kanske jag lyckas få in en bild också!)


Puss å gonatt!

Av Lisa - 22 maj 2012 18:01

Ännu en anledning att fira. :)

 

Det finns hopp om att jag är SONY-ägare innan veckan är slut. :)


Av Lisa - 22 maj 2012 15:26

Bröllopsdag å för att citera Viggo: "perfekt grillväder".

Det firar vi med gottig grillmeny å chokladpudding till efterrätt.

(även fast surkärringen i mej tycker det är lite väl varmt. :P)

Har dessutom haft en sannerligen lovande samtal med min chef i dag å firar även en löneförhöjning. :P


Ute är det fullt vattenkrig å jag låtsas lite att vi redan har semester.

Borrelia-misstankar å oron över en utsliten äkta man lägger vi åt sidan

för en stund!

Att leva i nuet å ha guldkant så ofta som möjligt, det är det bästa i livet eller hur?


Hörs i kväll kamrater, då ska ni få ett recpet som passar utmärkt på grillen. :)

Av Lisa - 22 maj 2012 05:56


Grattis på brllopsdagen Martin. :D

Vi kör på ett år till va? :P 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards