Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Lisa - 18 maj 2012 14:40

Bara smink å huvudbonaden kvar nu.

Försöker tagga till men det går inte helt bra faktiskt.

Slänger i mej en tallrik flingor å dricker ett glas vin till. :)

Saknar redan barnen men det försöker jag ignorera.

Har fått mms där de leker för fullt i skogen så de har det bättre än bäst.


Ha en bra kväll!

Det ska vi ha! :)

Av Lisa - 18 maj 2012 06:32

Klockan är halv sju å Viggo är uppe å påklädd å full aktivitet.

Han packar sin övernattningsväska, med filmer å tanborsten. :)

Än så länge verkar det gå bra att sova hos mormor å morfar i natt.

Är lite orolig med rtanke på hemlängtan han fick hos Stina sist, men jag inbillar mej att det går bättre när Leo också är med.

:)

Jag ska snart knäppa på mej hjälmen å trampa ner till jobbet ett par timmar.

När jag kommer hem återstår det att välja kläder å förbereda mej inför festen i kväll.


Ha en bra dag!

Vi hörs sen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards