Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Lisa - 11 maj 2012 21:08

Taaaaadaaaa Mammas present... :D

Fyra små hönor som jag hämtat hos Emma.

De var lite blyga i början, men när vi körde hem hade de lämnat sin lilla bur å bekantade sej med sitt nya hem. :D

 


Herre herregud vad trött jag är nu.

Veckan är slut å kroppen slappnade av i samma sekund som jag intog föräldrahemmet.

Vi åt goda trekanter med en massa tillbehör å tårta innan vi tog våra trötta små pojkar med oss hem.


Inga fler sånna här långveckor tack.

Kan ju med facit i hand konstatera att det inte är aktuellt för mej med nått sju-till-fyra-jobb.

Jag älskar mina oregelbundna arbetstider å mina 80% inom vad som faktiskt, även efter sju dagar är mitt drömjobb.

Den här veckan har gett mej hur mycket ny kunskap som helst å en hel massa nytändning, för vet ni vad? Utan å skryta(eller nått..?! :)) så är jag faktiskt himla bra på det jag gör också. :D


Nu tar vi en slurk vin för å fira in helgen å ledigheten.

Sen ska här sovas å vaknas till en helt oplanerad dag! :)

Av Lisa - 11 maj 2012 14:47

Jag är imponerad av mej själv.

Sjunde å sista dagen på jobbet å mer taggad än nånsin.

Jag har fått för mej en grej som som jag ska få att funka.

Nu pausar vi dock det projektet tills på måndag å håller helg.


En helg som ska firas in med kalas.

Lite klädbyten bara sen beger vi oss.

Trevligt å gott ska det bli å jag vill nog påstå att vi har kommit århundradets bästa presenter. :)


TIGF säger jag bara. :D

Trevlig helg på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards