Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Lisa - 10 maj 2012 20:30

  Gullungar!

(bara gamla bilder nu... suck...)



I dag känner jag mej orkeslös å lipfärdig.

Barnen har varit lika trötta dom hela eftermiddagen men det hindrade inte dem från å hitta på hyss å upptåg, det ena märkligare än det andra. :P

Orkade inte ens laga middag utan det fick bli hämtmat.

Maken till kaosmiddag får man leta efter, utmattade barn, som förvisso åt väldigt bra, å trötta föräldrar. Alla åt på allt å Leo fick tas direkt från bordet till sängen.

Viggo slocknade en halv minut efter vi sagt gonatt, lika slut han.  


En dag kvar. Hoppas de orkar. Å att jag orkar.

Jag har hoppet uppe är ändå på ett ganska bra humör måste jag säga. :D


Har kommit på den briljantaste av briljanta presenten till mamma. :D

Åååå det ska bli skoj å se hennes reaktion i morron. :)


När jag duschade innan(mycket viktigt i sammanhanget. NOT! :P) slog det mej att jag fortfarande inte fått mina tre sista vab-dagar utbetalda.

Rngde dit å hade köplats 90, men det gick hyfsat fort innan jag kom fram.

Pengarna ska finnas på kontot på måndag. :D


Skulle roat mej med å äntligen beställa den där välbehövliga bikiniöverdelen nu i kväll, men ellos strular tydligen så det får skjutas på framtiden.

Det får samsas med en hel massa andra måsten på att-göra-listan.


Ansökan till skolan ligger i allafall färdigförpackad uppe i köket, ska bara frankeras å skickas också, sen har jag satsat. :D


Åååå vad flummigt å spretigt det blir det här.

Men är man trött så är man.

Å nä, jag hatar fortfarande mus-bristen, jag vi ha en ny dator nu. Helst i går!


Kram å gonatt på er!

I morron är det fredag. :)

Av Lisa - 10 maj 2012 14:53

Sjätte jobbdagen avklarad.

En ganska intetsägande dag rent socialt, men jag fortsätter i min bana, att göra det jag är bra på oavsett hur vad andra tycker om det!


Stressade som tusan för å hämta barnen innan mellamålet å det blev en kaoshämtning utan dess like.

Tjabb å bråk å svett innan vi tog bilen(jo jag var lat i morse) hem för å äta mellamål.

Ett mellanmål som inleddes med mjölk på hela golvet följt av kiss över hela toaletten eftersom Viggo skulle tydligen stå upp å kissa.

En minut var han tillbaka vid bordet innan nästa toabesök följde.

Leo spottade mest brieost å salami över bordet han.

Torka svett, torka mjölk, torka kiss, torka barn.

:D


Håret står på alla håll å jag känner mej i akut behov av en dusch.

Det blir det dock inte tal om förrän barnen lagt sej.

Livet fortsätter. :D

Snart dags å sätta i gång med middagen. :)


I morron är det sista dagen innan den extremt efterlängtade helgen.

Förrutom kalas för lilla mamma i morronkväll har vi INGA planer.

Jag tänker inte boka in nått större heller.

Det går bara inte, nån gång måste vi vila.

Allihop.


I kväll, då ska jag ligga på soffan, från halv åtta å framåt, det ska jag verkligen. :D

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards