Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Lisa - 7 maj 2012 20:54

Jag hade planer på att bloggdesigna lite här i kväll.

Göra ny header, strukturera i marginalen, länka osv.

I stället kollar jag runt på sånna här...

 


Jag som tänkt köpa mer Mateus-porslin för min tillåtet-att-unna-mej-kvot av skatteåterbäringen...

Nu lutar det mer åt en ny dator.

En mini-varian såklart.

Men jag dissar nog Acer den här gången.

Eller vad tycker ni?


Datorkrångel, finns det nått värre?

Bilkrångel då kanske....?


Å inställda tv-serier.

Var visst hockey i kväll å inget Alcatraz...

Får bli CSI i stället...

Av Lisa - 7 maj 2012 20:07

*h*lvete, s*tans, j*vlar å en hel massa fulla ord till*

Min dator krånglar.

Ingen av de tre usb-portarna svarar.

Det innebär att jag inte har nån mus å inte kan föra över nya bilder på datorn!

Jag HATAR datortrubbel!!!


Vad har annars hänt i dag?

Jo, jag har gått till jobbet utan mascara.

Sminkad javisst, men mascaran glömde jag tydligen bort.


Sen har jag hämtat barnen på förskolan INNAN mellanmålet i stället för mitt i.

Ingen hit naturligtvis, att få väcka Leo å peppa en hungrig Viggo att cykla hem.

Skrik å gnäll HELA vägen hem å resterande av Viggo's vakna tid.


Blev totalnockad av en smäll över näsan som kändes så till den milda grad att jag fick lägga mej ner. Så går det när man blir tacklad av Viggo på studsmattan.


Har lagat en mycket god skaldjurspasta till middag.


Ja, det var nog det mesta det.

Å mer blir det inte.

Ska slappa i soffan med min kassa dator å sen se Alcatraz. :D


Touchpad å jag alltså, no match-made-in-heaven precis. Suck!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards