Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Lisa - 3 maj 2012 22:18

Två jobbkvällar avklarade.

En ledig dag väntar i morron innan jag går mitt sju-dagars-jobb.

Har en hel del måsten i morron(bland annat tillverka nått som liknar indiankläder...) men jag hoppas vi hinner njuta lite med. :)

Fredagsmyset är inbokat å vin är inkluderat, funderar på rosé-premiär. :P

Får se hur barnen gillar det där med å ränna på stan, å hur taggad jag är inför å dra dem till Bolaget.

Vad vi ska äta vet jag inte heller, men jag är sugen på club sandwich eller åt ditåt. :)


Anyway.


(så sjukt tradigt inlägg, eller vad...?)


Nu väntar sista halvtimmen av Unforgettable, sen slocknar jag nog fortare än fort! :)


I morron lovar jag nått mer intressat.

Jag har nämligen shoppat. :P


Gonatt nu... :D

Av Lisa - 3 maj 2012 09:12

När vi äntligen masar oss upp å ut i köket finner jag en laddad kaffebryggare.

Inte så konstigt kanske, men Martin brukar inte ladda om efter han bryggt om mornarna.

På köksbänken ligger en lapp som förklarar att det filteret som sitter i bryggaren är det sista.

Så han skippade sitt egna kaffe å sprarade sista filtret till mej!

Om inte det är kärlek så vet jag inte vad som är det! :)


Vaknar upp med en längtan.

Längtan efter sommar, semester å havet.

Kan ha å göra med att Emma är på underbara Tjärö å visar magiska bilder därifrån.

Förra sommaren tog vi oss aldrig dit, men i år ska vi ta båten över med mat till en hel dag å bara njuta av stillheten!

 

Förra sommaren!


Fram tills dess njuter vi av morronkaffe å solljuset som äntligen kommit hit!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards