Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Lisa - 29 april 2012 19:55

Usch.

Jag är dödligt trött i kväll.

Känns som jag jobbat flera veckor i streck när det i själva verket handlar om två dagar!? :S

Å än är det inte färdigt.

Jobbar i morron bitti igen, sen ledig tisdag, jobb onsdag-torsdagkväll, ledig fredag sen jobb i sju dagar(?!) innan jag har ledig helg i två hela dagar. :D

Mastigt när man tänker på det, men det går när det handlar om en tuff period.


Jag blir kanske inte så kul här, men jag hoppas ni inte sviker mej ändå.

För även om jag inte kan samla tankarna å skriva vettiga saker rent privat ska jag nog kunna bjuda er på en hel del shoppat, viil ha's å recept.


Nu blir det MM sen stupar jag rakt i säng!


Kram å gonatt!


Kommentera lite nu hörrni så är det lättare för mej

å motivera mej å hålla bloggen levande!   

Jobb · Lisa · Vardag

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards