Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Lisa - 28 april 2012 21:29

My god.

Jag trodde inte jag var så trött, trots tio timmars jobb å inte så värst lugna timmar där nånstans mitt på dagen. :)

Trevliga timmar alla gånger, men hos oss är det aldrig lugn å ro. :D


I morron vakas det jobb igen.

Sju till fyra.

Efter jobbet är vi hembjudna på vad jag tippar på är köttfärslimpa hos M å P.

Guld å sätta sej till dukat bord när man har jobbat. :)

Frågan är bara när vi ska äta upp allt vi har i kylen här?

Måste ta tag i den frysstädningen snarast, så jag får inte allt det fina vi köpte på CG i går. :D


Dags å besöka sängen ett par timmar innan det är dags å hoppa på cyklen igen.


Kram å gonatt!   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards