Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

En slapp söndag!

Av Lisa - 22 april 2012 19:50

 

Jomenvisst var det min gamla saxofon som gömde sej i den bruna lådan.

Jag spelade på mellanstadiet men var aldrig nått vidare bra på det.

Kunde kanske blivit men jag övade bara kvällen innan lektionen om ens det. :)

Tillsammans med min spelkompis lyckades jag dock framföra The Rose på en skolavslutning i kyrkan. :D

Jag trodde faktiskt att en hel del skulle sitta kvar i mej, men till min besvikelse har jag till å med glömt de flesta noterna. :(

Jag asade med ett gäng böcker hem också.

Återstår å se om jag öppnar dem, eller den brua lådan nått framöver. :D


Dagen i dag har ägnats å så lite som möjligt, slapp å mys bara.

Först hos M å P där vi fick supergod lunch-på-en-spik, spelade spel,läste matmagasin, matade höns, lekte å eldade i kaminen.

Hux flux var det eftermiddag å Leo hade hunnit sova klart å då begav vi oss hemåt i regnet(tur vi varit lata å kört upp. :P)


Baren tog sej ett söndagsbad å efter det insisterade Leo på att ha kalsonger(han hämtade dem själv i garderoben. :)) å båda insisterade förståss på å hjälpa till med middagen. :D

Vi slog på stort å lagade riktig söndagsmiddag i form av älgfärsbiffar á la Per Morberg.

Eftermiddagen var Viggo baksugen, han fick ett par kokböcker å bläddra i för å bestämma vad det skulle bli å han bestämde sej fort för att det skulle bli kolakakor. :D

Sagt å gjort, kakdeg vispades i hop å kakor gräddades. :D

Viggo meddelade att han ska bli kock som Daniel istället för målare när han blir stor. :D

Det är min pojke det. :D


Nu ska jag avsluta dagen med veckans Mästarnas mästare (har inte hunnit se förra veckan program än?!)  å lite slappade framför datorn till.

Vad min man gör vill jag knappast tala om, men han ligger inte soffan precis..

Han skrapar tapeter å fixar i blivande lekrummet i källarn... :D


I morron börjar en ny vecka.

Då blir vi ännu lite bättre människor va? :)


Kram å kärlek till er!   

 
 
Frida

Frida

22 april 2012 20:19

En riktig myssöndag! Har en utmaning till dig på min blogg!

http://fridala.blogspot.com

Lisa

22 april 2012 21:18

Verkligen. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards