Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Lisa - 15 april 2012 21:43

 

   

En ego-bild från i går å så två på den fantastiska maten,

det godaste jag ätit på länge! :)


Hemma å på plats i min soffa med min ganska så efterlängtade dator. :D

Nya laddaren funkar utmärkt so far. :D

Har ni saknat mej mycket? :D


Har jobbat mellan tolv å kvart över nio i dag.

Trevligt värre å jag har faktiskt inte varit tröttare än vanligt alls. :D


Mitt schema för nästa period, det är en fruktansvärt sorglig historia. :(

Jag jobbar nästan varje dag, men har ändå en arbetsdag å hela tio timmar för lite?!

Orkar liksom inte se det eller försöka få i hop det. Suck.

På tisdag måste jag skriva i hop det sista, men jag fattar inte hur det ska gå till.

Maj kommer bli fruktansvärt tufft!

Snälla snälla Ritva tar tack å lov min(?! tvättstugeschema!? bullshit!) fredagskväll då jag är bjuden på 30-årsfest så jag slipper ta två semesterdagar för att kunna gå på festen.   


I morron är vi lediga å har roligheter planerade.

Först öppna förskolan å sen ska Hanna å grabbarna Stenström komma hit å leka. :)

Kul, kul!


Nu ska jag gå å lägga mej tänkte jag.

Gonatt på er!



Av Lisa - 15 april 2012 10:32

"Mamma, nu känner jag för å baka en kladdkaka!"


 

"När jag blir stor ska jag jobba på samma jobb som dej å baka kladdkaka till de som bor där.

Å sen ska jag hjälpa dem äta kladdkakan.

Många kladdkakor ska jag baka till dom, å muffins å tårta!"

Av Lisa - 15 april 2012 08:18

Jag tog det ganska så lugnt i går kväll men somnade inte förren närmare ett så jag är ändå lite sliten. :)

Det var en trevlig kväll å det allra bästa var förståss Martinas hemmagjorda vårrullar! Så goda! :D


Har precis ätit frukost nu å har i allafall ett par timmar till med familjen innan jobbet kallar.

Barnen springer under här å skriker i kör. Riktigt roligt verkar det som. :D


Annars skiner solen här just nu å jag känner mej inte så motiverad för det här lång passet på jobb.

Det blir kul när jag väl är där, men nu hade jag hellre åkt till skogen med familjen.

Det får jag ta en annan dag. :D


Nu ska vi mysa ner oss i sängen framför en film å njuta lite av söndagslathet. :D

Kram å hej så länge. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards