Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Lisa - 13 april 2012 21:18

Hallå mina vänner. :)

I stundens hetta hade jag helt glömt bort att jag faktiskt slipper va helt datorlös innan den nya laddare(som ska beställas omgående!) kommer hem.

Vi har en stationär dator i källaren nämligen. Hur kan man glömma en sån sak? :)

Ja, ja, så var det med det. :D


Nån laddare köpte jag alltså inte i dag, men väl en fritös. :D

Får se när det blir tillfälle å inviga den rackaren. :P


Är hemkommen från en lugn å trivsam kväll på jobbet å har funnit en stor son sovandes i min säng.

Så mycket för det sova-över-partyt.  

Akut hemlängtan klockan åtta å en moster som fick skjutsa hem en störtgråtande systerson till pappan.

Älskade lilla pojke, så stor men samtidigt så liten å skör.

Tycker lite synd om Stina som blev dissad så å ännu mer synd om Viggo som ändå hade längtat så.

Hoppas han inte är ledsen över nederlaget i morron.


Nu ska jag strecka ut mej en stund på soffan innan ett par timmar i sängen innan jobbet kallar igen.

Trevlig helg på er!

Av Lisa - 13 april 2012 08:59

Klockan är nio å min laddare har officiellt gjort sitt. Jag håller redan på å bli galen å är mer än glad för min iPhone! Fb-appen vägrar dock forfarande visa mej när nått händer så utan datorn blir jag avskärmad värre! Som jag skrev i går så är jag verkligen pinsamt beroende av den där datorn å det kryper redan i hela mej! Ska till expert å se om de har nått åt mej redan efter elva. :) Ett krånglig firmabil höll på å göra oss billösa men tack å lov så stod den på uppfarten när vi steg upp! :) Nu ska jag klä på barn här! Den här fredagen den 13 ska inte få bråka mer med oss nu det bestämmer jag! Å ja jag är glad att jag inte har större problem än såhär i livet!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards