Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Lisa - 7 april 2012 22:38

...Är snart slut.

Vi är hemma igen.

Mätta å belåtna å rika på påskägg å skratt.

Bilen å halva bohaget lämnade vi på Ängsvägen å tog en vagnpromenad hem.

Viggo som somnat på soffan sov igen hela proceduren å gör så fortfarande medan Leo var orsaken till att vi faktiskt fick bryta upp mitt i en omgång av NÄR DÅ DÅ?

Han ligger fortfarande i sin säng å gliar å glaar, men somnar säkert snart. :)


Vi ska med lägga oss ganska så snart.

Bilder bjuder jag på i morron, för kameran fick stanna kvar i föräldrarhemmet.


Hoppas ni haft en fin dag ni också. :)


Kram å gonatt!

Av Lisa - 7 april 2012 13:10

 

Viggo.

Önskar glad påsk!


Av Lisa - 7 april 2012 10:57

Klickade precis hem de här från Campadre.

 


Jag hade pengar på mitt pluskonto där å just nu har de fri-frakt-kampanj så jag betalde 3 kronor för dem. :)

Det kallar jag fynd! :)

Av Lisa - 7 april 2012 08:53

 

Tänka sej, påskharen hittade till Ekebergslundsvägen.

Just i år kom han i yrande snöfall.

Det var inte så han fick pulsa, men tillräckligt blött å ruggigt för att äggen skulle gömmas inomhus!


Klockan sju bakades här scones å koktes ägg här.

En lite för tidig påskfrukost kan jag tycka, men det tyckte inte grabbarna så det var bara å hänga på. :)

Är i fullgång med mitt pajbak här å har egentligen inte tid med datorn utan ville mest önska er en riktigt HÄRLIG PÅSK!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards