Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Lisa - 4 april 2012 21:47

Jaha.

Nu kan man inte gå till jobbet i lugn å ro längre.

Martin har tydligen börjat ett nytt projekt i dag.

Måla om vårt tegel på huset.

Snyggt?

Javisst.

Nödvändigt?

Njae.


Det blev skogsutflykt med jobbet.

Superlyckat å underbart kul.

Jag älskar när man lyckas rodda i hop nått som inte är det vanliga.

Toppen-kollegor jag har som också vill hitta på roligheter. :)

Det var dock ganska svårt å ladda om å jobba sen efter utflykten men kvällen flöt på bra. :)


Nu ligger jag i soffan å laddar för dagens sista utmaning i form av den där obligatoriska duschen. :)

I morron är det bara min klocka som ringer å de andra är lediga.

Hoppas dagen ska gå fort så jag får komma hem å mysa jag också.


Gaaah, inget vettigt å blogga?

Så ni säger det?

Sant så sant.

Jag är för trött.


Natti natti!

Av Lisa - 4 april 2012 08:31

Har överlevt natten from hell.

Herregud.

Jag vet inte vem jag ska skicka till en psykolog först, Viggo eller Martin?

Känner mej både mörbultad å ledsen. Vänder det nånsin det här?

På fyra år har Viggo sovit två hela nätter, varken mer eller mindre.

För egen del bryr jag mej inte längre, jag klarar mej på lite sömn.

Men när det gapas å skriks så stackars Leo vaknar, då är det illa. :(


I dag vaknade Viggo som en solstråle precis som inget hade hänt.

Men han kommer i håg natten å kaoset när jag frågade honom. :(

Jag tror dessutom han har gått å fått samma skit i örat som jag, för han hör inte vad man säger numera.

Gäller det samma sak med barn å vätska bakom trumhinnan, att det ska försvinna av sej själv, eller?

Det måste va döjobbigt å vistas i förskolemiljö med nedsatt hörsel.

Stackars unge vad jag lider med honom.


Annars sitter jag mest här med kaffe i handen å håller tummarna för att teromenterns grader ska fördubblas.

Jag vill åka till skogen med jobbet, men som jag ser det är det för kallt nu.

Det är ju för tusan risk för köldskador på oss yngre å rörliga, så att åka ut med en samling äldre känns inte så aktuellt. :(

Synd, för det hade varit så kul.

Inget är bestämt än å jag vet inte vad kollegorna anser, jag får se hur det blir i eftermiddag helt enkelt.


Nu ska jag duka undan frukosten, klä på barn, leka lite sen köra dem till dagis.


Ha en bra onsdag alla!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards