Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Lisa - 2 april 2012 21:07

Den här månaden fyller min lilla blogg FEM år.

Fattar ni?

Nästan varje dag i fem år har jag skrivit här om allt å inget.

Inte konstigt att jag har svårt å hitta på rubriker i bland.

I år ska jag banne mej fira jubileet, på ett eller annat sätt. :D


Egentligen är ju inte klockan så galet mycket men jag är faktiskt helt slut.

Jag klarar inte å först jobba å sen förflytta mej vidare till en så pass högljudd tillställning som ett barnklädesparty. :P

Jävla öra. Undrar om det nånsin blir bra?

Dessutom hade jag först svårt å sova i går kväll å sen följde rejält med nattstök.

Viggo är inte alls i sovfas ännu å det verkar som att sjukorna följs av växtvärken från hell för som han skriker här. :(

Leo jobbar fortfarande på å äta i fatt det han förlorat, å det gör han hela dygnet tydligen...? :P


Jag blir i vilket fall inte långvarig i kväll.

Varken här eller i soffan. :)


I morron ska jag genomgå eldprovet klippning-av-båda-barnen å sen ska vi Påskpynta lite.

Måste ju komma i rätt stämning inför min favorit högtid. :D

Känslan lyser fortfarande med sin frånvaro för nånstans känns det som det är lite väl tidigt för Påsk redan.

Hoppas pyntet kan locka fram nått liknande Påsk-feeling i allafall för jag har tagit på mej det där med efterrätt på Påskafton men är ännu helt utan plan....

Tål å funderas på det där om man ligger sömnlös senare. :)


Kram å gonatt på er nu! :)



Av Lisa - 2 april 2012 20:53

Ut med det gamla...




Å in med det nya...




 

Direkt-importerade från New York! :)    

Tack Anna. :)

Av Lisa - 2 april 2012 17:07

Barnen har varit hela dagen på förskolan utan anmärkning!

Leo var lite ledsen när jag skulle lämna dem, men annars hade allt gått bra!

Hurra!

När vi kom hem fick vi en glad överraskning i form av en tidig pappa.

Jag passade därför på å lyxa till det med en ensam-handlning på Ica.

Not so lyx visade det sej när jag upptäckte att mitt Ica-kort var i Martins plånka.

Fick blir en old fashison-handling med kö å hela kittet.

Det var så pass tidigt så det gick bra ändå.


Har precis ätit hemmagjorda hamburgare å ska strax bege mej till nästa anhalt.

Klockan sex har Emilie nämligen PompDeLux-party å dit ska jag med Anna. :)


Ingen hemma-tv-kväll i dag alltså.

Men det ska jag nog överleva. :)


Vi hörs sen ändå.

Som alltid!   

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards