Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Lisa - 1 april 2012 21:50

Färdigjobbad för i dag.

Det har flutit på bra å varit riktigt, riktigt roligt. :D

I morron ska jag dit igen.

Å barnen, de ska till förskolan igen!

Jag hoppas det går bra.

Är ganska nervös över hur de ska ta det hela.

Över hur Leo ska reagera när han lämnas å på hur Viggo orkar å äter där.


Nu ska jag bädda ner mej här.

Klockan ringer halv sex så det gäller å försöka sova i tid.


Gonatt på er!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo
Av Lisa - 1 april 2012 10:43

Morronlek i trädgård!  



Har hunnit med en hel del i dag på morronen.

Jag å Viggo tog sovmorron till åtta å Martin lyckades starta bilen med startkablar så vi fick frallefrukost. :D

Innan maten ens var avdukad stod båda barnen i jackor å skor redo att gå ut å blåsa dagens första såpbubblor, ta ett par hopp på studsmattan å gräva lite i sandlådan.

Solen strålade friskt, men det var å är fortfarande riktigt kallt ute.

Sen skulle Viggo duscha med Martin. Leo bröt i hop å ville med följa med, så de tryckte in sej i duschen alla tre. :D

Familjelivet på en pinne? :)

Själv hade jag turen att smita ner när ingen såg å lyckades alltså stjäla ett par minuter för mej själv. :D


Nu har familjen tillsammans med farfarn lämnat mej för en söndagsutflykt till Biltema, batteriladdare å lite annat smått ska införskaffas.

Själv ska jag försöka ladda om inför mosterpass på jobb.

Tolv till kvart över nio är verkligen det tuffaste paset vi har på vårt schema.


Viggo verkar i det närmaste va sej själv igen nu.

Han har haft ont i benen natt dock, men det är ju inget ovanligt annars heller.

Lite kortare stubin kanske, men jag undrar om det inte blivit lite av en vanesa att bryta i hop för mindre.

Om inget oförutsätt händer under dagen eller natten så blir det back to förskolan i morron. :)

*håller tummarna'*


Hoppas ni får en härlig söndag, å att våren kommer tillbaka fortare än kvickt nu! :D

Kram å hej så länge!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards