Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Lisa - 7 mars 2012 21:17

Hej på er mina vänner. :)

Nu är jag hemma å landad i soffan. :)

Har som sagt varit på inredningsparty, en hel del fint men inga måste-ha-grejer så jag höll hårt i plånboken. :D


Som jag skrev tidigare har det varit en bra dag på jobbet, bara några irritationsmoment som gnager, bland annat schemat.

Det är verkligen ingen mening å ha tvättstugeschema, när det inte finns något å spela på å alla ändå har "egna" helger...


I morron är det kvällsjobb som gäller, men innan dess ska jag lunchspinna lite i hop med Stina. :)


Är sådär tråkig i kväll igen känner jag... Men men, blogga ska jag även fast det inte blir nått vettigt. :D


Ska nog lägga mej i stället.

Men först, först måste jag berätta att Leo har lärt sej en hel massa nya ord.

Gris å bil tex. vem vet, rätt som det är kanske vi har två pratkvarnar här. :D


Kram å gonatt!

Av Lisa - 7 mars 2012 16:30

 

Har haft en förhållandevis tillfredställande jobbdag.

Hämtat underbara ungar på förskolan å fått sällskap därifrån till lekplatsen av Sandra å hennes grabbar. :D

Solen sken men vinden var bitande kall, men det blev ändå ett kort stopp för lek innan vi gick vidare hemåt.

Snart kommer mormorn å då vakas det snabbmat i form av varm mackor denna onsdag. :)


Efter maten ska jag kleta på mej lite nytt smink innan Anna plockar upp mej för å kolla på inredningspinaler hos Emilie i Mörrum. :D


En trevlig sammanfattning av en bra dag mitt i livet!


Vi hörs i kväll!

Kram   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards