Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Lisa - 4 mars 2012 20:41

 

   

De absolut finaste pojkarna poserar i sina fantastiska POMPdeLUX-skjortor!

Poserandet gick det väl sådär med, men de är lika fina ändå, både skjorna å mina ungar. :D


Så var det söndagkväll.

Har precis lagt mej i soffan. Har (kors i taket) gått Asarum-runt med Sandra.

Dexter är ju slut nu, så söndagarna har frångått sin heliga timme. :D

Riktigt skönt. Varför har jag latat mej från det?


Var bara å hemma å vände efter jobbet för vi åkte till Susanne i Mörrum vid halv fyra.

Martin hjälpte henne å sätta upp lite hyllor å så åt vi pizza innan vi körde hemåt igen.


Nu är jag ju då som sagt ledig i två hela dagar.

I morron kommer Hanna å grabbarna så Viggo å Cesar kan leka.

Tisdagen har jag planerat som vilo å fixdag, för även om barnen redan haft en helg så behöver jag också vila lite. :D

Vill ni påminna mej om det om jag ligger här å målar upp en massa planer i morron kväll? :D


Denna veckan blir det en matsedel, men jag har inte komponerat den klart än, utan gör det i morron i stället. :D


Nu ska jag duscha å sen överger jag den här dagen å ser framemot en trevlig vecka med en massa roliga planer!


Kram på er!


( i morron tar jag tag i bloggandet igen hörrni, ni vet hur det blir när det är jobbhelg.   )

Av Lisa - 4 mars 2012 14:48

Färdigjobbat!

Härligt!

Nu är jag ledig i två dagar!

Lite fint väder nu måndag å tisdag det är allt jag begär.

Eller ja, inte ens det. :D

Det är skönt med ledighet oavsett.


Nu ska vi till Mörrum en sväng här.


Vi hörs i kväll. :D


Nu säger vi väl att våren är här? :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards