Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Lisa - 2 mars 2012 12:19

 

Jag skippar datorn å håller till på altanen å njuter en smula innan det är dags å bege sej mot jobb.


(mer om utv-samtalet, å fina pojkar i fina kläder blir det tonight!)

Av Lisa - 2 mars 2012 12:15

 


Ser man på..? :D

Är det äntligen dags nu?

Av Lisa - 2 mars 2012 08:53

 

Frukostsugna killar? :D


Hade en mysig start på dagen med bokläsning i sängen i en bra stund inna vi gick upp.

Frukosten artade sej till den där avskyvärda typen när jag hunnit tvätta barn,byta bajsblöja å duka av det mesta innan jag får chansen å äta. :(

Nu när jag fått undan allt å fick chansen att pusta lite då hade kaffe blivit kallt å så hade Leo stängt av min dator.

Same old, same old, att man lyckas klara sej utan magkatarr hittills är för mej en gåta. :)


Har laddat halva natten inför det där samtalet på förskolan.

Jag har bestämt mej, jag vill att Viggo flyttas upp en avdelning.

Han känns för stor för den han är på nu.

Jag har väl antagligen redan passerat gränsen för å va en jobbig förälder, men jag hoppas jag kan framföra mina åskiter å tankar utan att de mottas som kritik.

Jag vill ju bara det bästa för mitt barn, å då kan jag inte va finkänslig eller avvakta i all evighet.

Hoppas, hoppas det löser sej till det bästa å att jag är något klokare sen efteråt.


Nu leker barnen tillsammans så fint här, de flyttar runt ballonger å samlar dem på olika ställen.

Jag har sagt det innan å säger det igen, inget gör mej så varm i hjärtat som när de gör saker i hop.  


Solen skiner ute å jag ska jobba helgen.

Det känns inte så tungt ändå.

Insperationen kvarstår alltså.

Vi får hålla tummarna för att de sista orosmolnen försvinner kommande vecka!


Nu ska jag försöka få på oss lite kläder här.


Ha det så bra tills vi hörs igen å trevlig helg! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards