Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Zzzzzz...

Av Lisa - 24 februari 2012 21:02

 

Kolla kolla kolla. :D

Är de inte bara så säg? :D


Fick i hop lite gott plock till kvällsmat, gratinerad hummer, heta jätteräkor, vitlöksbröd å våra nya favoriter, marinerade kronärtskockor på burk.

Lyckades rota fram lite nötter som fick dela en ungsform med den sista biten getost som fanns i kylen å toppade med honung. :D

En hel del vitlök blev det, kan ju va bra såhär i förkylningstider? :)


På tal om det så har Viggo varit feberfri hela dagen. Lite trött nu på kvällskvisten, men han bör ju definitivt orka ha kalas i morron! :D

Tack å lov, för hur klarar man ställa in nått så efterlängtat..?



Jag är så trött.

Handlederna tar stryk på jobbet så underarmarna dunkar för fullt här. :(

Vi har satt i gång Rush Hour 2 men det känns som vi kommer stäga av filmen innan den är slut, om vi inte snarkar på sofforna innan dess. :D


I morron ska vi som ni vet ordna vårt första barnkalas för vårt förstfödda barn som är fyra år(?! jo jag kommer älta det, dör det är galet!).

Egentligen hade jag velat förvalat arvet från mina föräldrar å göra allt det där pedagogiska å genomtänkta de ordnade på våra kalas, men jag har sänkt prestationskraven till nån lek å en fiskdamm.

Har till å med lejt bort tårtbaket till Sanne, då födelsedagsbarnet önskade Spindelmannentårta..?!

Fråga mej inte varför, för han vet knapp ens vem det är.

I vilket all kändes det som helt utanför min kapacitet. :D

Jag kände mej inte okej med nån bild av själva seriefiguren, just för jag ändå tycker att Viggo är ör liten för det som serien handlar om.

Vi ha kompromissat oss fram till en spindelnätmönstrad variant å det ska bli spännande å se vad Viggo tycker om detta. :D


Trevlig helg på er nu mina vänner.  


Om nån mot förmodan inte la märke till de vackra nya skapelserna på bilden ovan så kommer de här.

   

Ungsformar i rosa repektiver turkos från RICE.

Det var vad som kom i mitt paket från Nordljus.

Jag älskar både dem å webshopens super snabba leveranser, beställde i onsdags å hade dem på bordet i kväll. :D

Trevligt å inleda helgen med lite nytt tycker ni inte? :D

 
 
Ingen bild

Hanna

24 februari 2012 21:52

Fiskdamm är väldigt bra... ser vi fram emot :) :)

Lisa

24 februari 2012 21:58

Ska föräldrarna med ha godispåse? :D

 
Ingen bild

Marina Ahlér

24 februari 2012 21:52

hoppas kalaset blir lyckat!

Lisa

24 februari 2012 21:59

Det blir det säkert!

 
Helena / Bara en kaka till

Helena / Bara en kaka till

26 februari 2012 20:51

Vilka fina former! De två har jag också, jag älskar dem! Håller med om att Nordljus är hyvens. Och jag gillar de där grå tallrikarna också! Var kommer de ifrån? Kram!

http://www.baraenkakatill.se

Lisa

26 februari 2012 20:57

Tallrikarna är mitt köks dyrgripar, Mateus it is. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards