Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Lisa - 28 januari 2012 18:11

Doktor Kling å syster Violino!

Underbar teater som Per Dunsö skrivit, å som jag å Viggo såg i förmiddags. :D


Dagen i dag har varit en lugn familjedag. Eller ja, så lugn den kan bli med en Leo i huset. :D

Säger som min fina mamma säger: han är ganska aktiv den där lille. :D

Det har i allafall varit skönt å inte göra nått alls, å med nått alls menar jag förståss dammat en massa, städat badrummet å dammsugat under matbordet fyra gånger. :D


Nu har mannen åkt till Mörrum för å se på fotboll i lugn å ro. :)

Jag plockar lite här, tänder lite ljus å gör lite mysigt innan mina vänner anländer. :)


Hoppas ni haft å har en bra lördag ni med!


Kram på er!


Av Lisa - 28 januari 2012 15:13

I torsdags när jag kom hem från jobbet fick jag en present från mina fina grabbar. :D

 

Perfekt!

Jag älskar den!


Av Lisa - 28 januari 2012 08:25

 

Vi gav oss på fredagsmys på McDonalds i går.

För Leo var det inte mysigt i en enda minut, så han gallskrek konstant å kastade allt som kom hans väg under hela måltiden i stället.

Vi andra kämpade.

Men nä, inte mycket mys för oss heller.

Men Viggo var super duktig å åt upp all sin mat trots stressen från lillebror...  

Vi glömmer fort å försöker väl snart oss på liknande projekt igen, men städansvariga på McD, de lär prata om oss å den röra vi orsakade ett bra tag fram över. :)



Här blev det banne mej sovmorron för hela gänget den här lediga lördag till ära. :D

Kvart över sju vaknades det å sen körde vi på sängmys till strax innan åtta då de två älsta grabbarna körde mot Ica för fralle-inköp precis som sej bör. :D


Vår teater börjar vid elva så här är lugna gatan fram tills dess i allafall. :D

Ska bli så mysigt att få en stund ensam med Viggo, det var länge sen nu.


När vi kommer hem hoppas jag på en stunds städande å lek sen resten av eftermiddagen. :)


Sen vankas det ju lite vin å trevliga samtal med fina vänne framåt kvällningen! :D

Maken åker till Håkan han, så vi kan husera fritt här. :)


Nu blir det frukost!

Ha en bra dag alla! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards