Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Lisa - 27 januari 2012 22:03

Det märks att jag är ledig denna helgen va? :)


Vi har ätit hummer å räkor med majonäs( eller ja, majonäs med räkor i mitt fall, Martin åt ingen majonäs alls?!).

Dessutom fick jag en ljuvlig Ritz-semla leverad till dörren av Anna som jag smäckte i mej också. :D

Martin åt upp de två jag köpte på torget i dag han. :D


Nu kollar vi på the Bridesmaids å bara gillar att det är fredag. :D


Helgen är välplanerad men det känns ändå väldigt ostressat. :D

I morron ska jag å Viggo på teater klockan elva sen är det oplanerat fram till halv åtta då jag öppnar bag-in-boxen å får besök av Sandra å Linda. :D


Trevlig helg på er mina vänner. :D

Av Lisa - 27 januari 2012 18:16

  Jag haft jeans på mej i dag! :D

(nu har jag bytt om till leggings offcourse)

Å vet ni vad?

De skavde inte ens eller lämna stora märken på magen! :)

Kanske kanske har min sparsamma, men befintliga träning gjort lite nytta ändå..? :)


Fy vad trist å va sjuk, jag ville ju testat det här med gymträning nu ju...

Nästa vecka borde jag väl va frisk igen...

Å då, då jäklar!

Av Lisa - 27 januari 2012 16:12


Hemma från dagens äventyr.

Rejält trötta alla tre.

Fått det planerade uträttat, myst lite, lidit lite å nu ska vi bara ta det lugnt å njuta resen av kvällen. 

Gratinerad hummer, favvis-vin, en varsin semla å första hyrfilmen på i allafall sex år utgör stommen i fredagsmyset efter barnen lagt sej.

Tyvärr kommer nässpray å halstabletter också spela en stor roll.


Men vem bryr sej om sånna tråkigheter? :D

I dag är det fredag å en ledig helg väntar! :D

Av Lisa - 27 januari 2012 09:00

Med kli i halsen å en igenkorkad näsa ska jag strax ta mina barn under armen å bege oss mot stan.

Vi ska till Apoteket å länsa deras hyllor med alvedon, ipren, nässpray å förkylningsmotverkande preparat. :D

Efter det ska vi vidare till Systembolaget å införskaffa lite goda drycker till den lediga helgen.

Å sista anhalten är biblioteket, dä vi ska hämta teaterbiljetter å leka i båten. :D


Har laddat om efter morronen stora bråk å har åtminstone lite lust å åka igen.

Blev så arg på Viggo här för en stund sen att jag nästan började lipa.

Han påstod att jag var dum mot honom när jag dels sa i från för han boxade till sin lillebror å sen krävde att han skulle städa upp sitt Playmo.

Ibland undrar man vad man gjort för fel.

Allt kändes så otacksamt sammalagt, stimmfrukost å en massa planer för att de ska få så roligt som möjligt å så skulle jag va dum?

Som offrar allt å lite till för att de ska ska ha det bra?!

Grrrrrr! Hur lär man barn tacksamhet? Eller är det först när de är vuxna de uppskattar vårt slit?


Som sagt, nu har jag släppt det å går vidare med dagen.

En slurk kaffe å nått ton med smink för den krassliga mamman å kläder på de där små ligisterna till barn jag har. :D


Ha en härlig fredag.

Det ska jag se till att vi får. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards