Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Lisa - 21 januari 2012 21:31

Hemma tillsist.

Ligger i soffan å försöker starta upp min nya telefon.

Pausar lite å funderar på om jag ska registrera den som en ny iphone, eller använda en gammal säkerhetskopia från datorn..?

Har ingen lust å plocka med detta igen, ladda hem appar å lägga in nummer. Hade föredragit å behålla min gamla vapendragare, men det är som sagt inte så pålitlig rent telefonmässigt.

Martin tycker jag är puckad som skaffar en andra iphone, men trots att högtalaren i min inte funkat på ett drygt halvår älskar jag den telefonen. Enough said.


Känner mej ganska tom i övrigt.

Kluven inför jobb-bytet å vissa personer sviker jag verkligen.

Det känns sorgligt, mycket sorgligt.


I morron tar sista jobbhelgen på den här arbetsplatsen slut.

Jobbar till två sen ska vi till familjen Bergqvist i Mörrum å leka. :D

Härlig avslutning på en tung vecka! :)


Nä. Fokus på den där telefonen nu.

Sen sova.


Jag är off jag vet.

Snart är jag tillbaka hos er, bara sju timmar kvar. :D

Av Lisa - 21 januari 2012 14:21

Jag kan säga som såhär: äta en massa klockan kvart i tio, det gör jag aldrig om.

Har haft kramp i magen sen fem i morse å det vägrar ge me sej.

Vågar knappt äta ens med risk för å bli liggande övriga dagen.

Är hemma på timmar men känner mej galet off.

Ska ta en dusch å försöka njuta lite av grabbarna sen innan det är dags å fära i väg igen.

Trevlig lördag på er i rusket. :D


*min nya mobil ligger på ica å väntar! hurra!*


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards