Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Då var det allvar igen!

Av Lisa - 10 januari 2012 08:19

Barnen steg inte upp förrän tjugo över sju i dag.

De gick direkt å stängde in sej på Leo's rum å började leka så jag låg kvar i sängen en stund.

Ända till blöjlösa Leo tog sej en sväng ut till köksbordet å kissade. :P

Nu har vi precis ätit frukost.

Resten av morronen ska ägnas åt inventering å hoppackadnde av extrakläder å annat som ska till förskolan.

Klockan elva är det dags för pojkarna att komma tillbaka efter jullovet.

Jag tycker det känns grymt jobbigt å hoppas verkligen de kommer va glad att va tillbaka å inget annat.


Jag jobbar ju då kvällen, men innan jag ska dit hinner jag med en snabb lunch-spinning på Motiva.

Ska försöka boka in instruktör till gymmet med så jag kan komma i gång med det nu när det är vardag igen.


På tal om vardag...


Här är det fortfarande december...

Jag har genomsökt alla tänkbara ställen i den här staden efter en ny familjealmancka.

Om någon vetvar jag hittar en sån nu när det nya året redan har börjat vore jag evigt tacksam!

Är beredd å betala ganska så mycket också, eftersom vi inte riktigt klarar oss utan...


Dags å sätta fart här då!

Hej så länge!

 
 
Ingen bild

Lizette

10 januari 2012 17:44

Tradera har vet ja till vettigt pris.

Lisa

10 januari 2012 21:46

Tack för tipset!

 
Ingen bild

emma tjernberg

10 januari 2012 20:07

hej lisa=)
de finns massa olika på ICA MAXI. Vi köpte vår där. finns olika motiv . hoppas du hittar nån bra =)

Lisa

10 januari 2012 21:47

Synd att jag inte har vägarna förbi en sån butik... Tack för tipset i allafall. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards