Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Lisa - 5 januari 2012 21:47

Gokväll vänner!

Hemma från jobbet.

Trevlig kväll faktiskt.

Blir dock lite fundersam igen varför jag verkligen vill att vissa personer ska tycka jag är duktig?

Varför en del bekräftelse är viktigare än annan?

Så funkar jag uppenbarligen i allafall.


Annars händer det väl inte så mycket nytt at the moment.

Ska ju bo på jobbet nu kommande dagarna å veckan så det blir liksom bara det å vanligt hemmaplock.

Hoppas jag ska hinna blogga mellan varven med, för jag har ett gäng recept å delge er bla från nyårsafton. :)

På tal om mat så är jag inne i ett inpirations-stimm just nu.

Synd bara att tiden inte räcker till mer än en bråkdel av allt jag vill laga.


Ska testa nått mer recept på kalljästa frallor i helgen i allafall å återkommer med resultat å recept.

De jag gjorde i går(eller ja, vi åt dem i går, men jag gjorde dem i förrgår då. :)) , de kan jag varm rekommendera till er så länge. :D


Nu ger jag upp för dagen.

Natti natti!


Av Lisa - 5 januari 2012 13:30

Världens bästa ungar!   

Livet blevkomplett när ni kom! 

Leo · Viggo
Av Lisa - 5 januari 2012 11:53

Varför säljs de allra flesta färska örter i en fyrkantig platskruka när de allra flesta krukor för just färska örter är runda?

 

Såklart går det ju å ta bort krukan men örterna föredrar faktiskt att bo kvar med sin plast runt sej! :)

Av Lisa - 5 januari 2012 09:35

 

Viggo älskar frukost, speciellt att "duka fram sådär mycket".

Vad Leo tycker?

Antagligen att frukost är överskattad å allt blir lite roligare om man kastar osten på golvet! :)


I dag tog vi oss faktiskt en liten sovmorron.

Leo som först vid halv fem å det verkade osäkert på om han ens skulle somna om efter vällingen.

Men se det gjorde han å hördes inte av igen förrän kvart i sju. :D

Tackar för det! :)


Jag jobbar i kväll som sagt, men på förmiddagen ska vi leka å ha det mysigt.

Kvällens middag ska även lagas. Den lagas i lergrytan även i dag. :D

Kyckling den här gången, å inga sju timmar i ugnen. :D


Ha en bra dag!

Kram å hej.


För två år sedan var vi på bröllop just den här dagen.

Två år sedan?! Det är ju inte klokt!

Grattis på bröllopsdagen herr å fru Parnfelt! :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards