Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Nääääetack!

Av Lisa - 29 november 2011 07:37

Vaknade med en ömmande hals å fullkomligt igentäppt näsa. :(

Förra förkylningen har knappt hunnit släppa innan jag drabbas av en ny alltså.

Kanske var det här som var på gång i kroppen i går, därför jag kände mej extra trött kanske?

Ja, ja, det är bara å bita i hop å hoppas på att det går å kurerar bort fort!


Dagens fokus ligger på förskola å jobb å på å ta sej in till stan smidigast möjligt utan en bil.

Cykla tänker ni kanske? Jo, jag vill, men jag svettas så fruktansvärt å sen lär jag nog kvävas på kuppen i dag i å med snuvan. :(

Det lutar därför åt bussen just nu.

Jag har ju en soff-lämnar tid å passa på också. :D


Jag är orolig för katten i dag.

Han är inne på tredje dagen med en stor svullnad på kiden, den gör inte ont men i dag blöder det lite fläckvis i från den.

Eftersom han själv inte verkar lida avvaktar vi i allafall en dag till å kollar utvecklingen av det hela.

Jag tänker tumörer å cancer, men som sagt, jag har ingen aning. Borde inte det svullna va hårt då?

Funderar även på om det kan va ett slag från en människa, med tillhygge eller spark med sko.

Det känns ganska oroligt, det ska jag erkännas... Även om katten är precis som vanligt i övrigt.


Jag återkommer framåt middagstid sen, om jag får i gång Stina's dator då vill säga. :D


Hej så länge! :)

 
 
Ingen bild

Lizette

29 november 2011 18:03

Katten har inte varit i slagsmål då. min katt hade ett svullet ben som var dubbelt så tjock och bula på huvudet som jag trodde va cancer. behöver inte alls va så allvarligt som du tror. eftersom det blöder menar jag. Inte gör väl cancer det??? förstår att du är orolig. djur och barn är det bästa som finns.

Lisa

29 november 2011 22:08

Det var en varböld. Say no more...!

 
Ingen bild

Lizette

29 november 2011 18:05

Katten har inte varit i slagsmål då. min katt hade ett svullet ben som var dubbelt så tjock och bula på huvudet som jag trodde va cancer. behöver inte alls va så allvarligt som du tror. eftersom det blöder menar jag. Inte gör väl cancer det??? förstår att du är orolig. djur och barn är det bästa som finns. kanske en bit av en klo som gör att det är svullet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards