Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Bakis-söndag var det här..!

Av Lisa - 25 september 2011 19:39

Okej.

Jag erkänner mej för gammal för å va ute å rumla till klockan fyra om nätterna. Framför allt då om man sen stiger upp fyra timmar senare. :D

Jo, det var värt det, kvällen var som sagt toppen, men det ska dröja innan jag lämnar hemmets trygga vrå på den här nivån igen. :)


Klockan är snart åtta å det är redan mörkt ute. Det kallar jag höst det.

Jag ligger på soffan å trötthetsfrossar å huttrar.

Dagen som passerat blev inte riktigt som planen var,

Loke hade fått feber så vårt besök uteblev. :(

Vi försökte värva med oss Hofflanders till Nytorpet men lyckades inte å fattade då beslutet att stanna hemma i trädgården i stället.

Grilad korv blev det i allafall, fast hemma vid köksbordet å med coleslaw till :D

Men jag kan erkänna, att om Martin velat ha pizza hade jag inte varit sen å hänga på. :P


Annars har vi mest drällt runt, lek både ute å inne å så har Viggo fått en el-polis-motorcykel av sin farfar som han då provkört titt som tätt. :D

Solen har strålat å vädret har varit underbart!

Hoppas det håller i sej till tisdag när vi ska till skogen. :D


Rent svampmässigt går det däremot ingen nöd på mej, för jag fått en hel korg med trattisar leverad till mej som M å P plockat i stug-skogen. :D De var till å med rensade å klara. :D

Lite ska det bli soppa på nästa helg, då Martin ska till Tyskland. :)

Då är det ju läge å frossa sånt som min man inte gillar. :D


Nu ska jag linda min filt hårdare runt kroppen å blunda fram tills tio.

Då smäller det, DEXTER-final. :P


I morron har vi som vanligt planer på ÖF å på eftermiddagen händer det en annan små-spännande grej, men det får ni läsa om  i morron det. :D


Gonatt! :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards