Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Lisa - 24 september 2011 08:48

 


Här har vi ätit önskefrukost(rostat bröd å oboy för somliga. hua!) å morronens andra mugg med kaffe är upphälld.

En inte allt för tidig morron å det känns som att det blir en bra lördag.


Vid tio ska jag å Viggo på gympan, som just denna lördag har Nalle-tema. :D

Viggo är överlycklig för detta då han asade upp en nalle från källaren förra helgen som han faktiskt haft med sej lite här å var i veckan.

Just nu sitter den jämte honom i soffan å den satt på egen stol vid frukostbordet. :)

Annars har han aldrig varit mycket för gosedjur å sånt. :)


I eftermiddag ska vi styra mot Hasslö för å fira ettåringen där.

Sen ska jag bara hem å byta om innan det är vidare till nästa anhalt som gäller. :)

Den anhalten är vad jag vet i nuläget Martinas place för å sen fortsätta till Karlmans. :D


Ha en bra lördag alla! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards