Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

En ljuvlig dag. :D

Av Lisa - 22 september 2011 20:18

Nästan hela familjen Arvidsson var samlad kring vårt middagsbord i kväll.

Inga Kalmarbor tyvärr, men alla övriga har hängt på Ekebergslundsvägen.

I stället för å träna fyllde jag veckans kolhydrat-kvot med råge då middagen bestod av Club sandwich å ugnsrostade rotsaker med currydipp. :D

Svingott å nästintill värt femton extra kilon, men bara nästan, sånna här middagar ska inte bli nån vana. :) 

Jag ser det som fredagsmiddag, fast på en torsdag då förståss. :)


Förrutom ätit gott har här lekts å lekts å lekts lite till. :D


Under eftermiddagen har det även bestämts jag ska följa med Stina ut på krogen på lördag..!? :P

Det ska bli roligt som tusan, men jag är lite orolig för söndagkväll, då det är dubbelavsnitt å säsongsavslutning av Dexter så sent. :)

Då kan jag ju inte va bakis å trött menar jag, utan jag måste stay sharp. :)

Skämt å sido, jag ska inte överdriva, vi ska ha besök av våra bestfriends från Falkvik på söndag så nått vrak har jag inte planerat å bli. :)


Det blir ingen skog i morron, men det är inbokat till tisdag nästa vecka när Stina är ledig å vill följa med. :D

I stället ska vi till stan å bränna lönepengar på äkta kung-i-baren-manér. :P

Eller nä, kanske inte! :P

Men vi ska kolla efter nått för mej å ha på mej på lördagkväll å sen ett varv till bolaget.

Om barnen samarbetar blir det även ett stopp på Lindex för byxinköp till boysen å ett kik på Intersport efter vinterjacka till mej.


Nu ska jag masa mej ut i duschen å försöka mjuka upp min stela nacke lite, men jag återkommer med i allafall ett inlägg till i kväll. :D


( I den andra soffan pågår wordfued-matcher med taktiksnack å allt där till.

Ae är okontaktbara! :P Att det kan va så kul...?! :D)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards