Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Lisa - 11 september 2011 21:17

Ibland känns det verkligen som att livet bara består av torsdagskväll å söndagskvällar.

Allt går så rasande fort så det inte är klokt.

Jag tycker inte jag hinner hälften av det jag vill å då jobbar jag inte ens än.

Har typ tusen inlägg till bloggen i huvudet å lika många recept å skriva ner, men jag hinner ju liksom inte.

Nu är det ju inte bara bloggen jag inte hinner med som jag vill(å det är ju faktiskt inte viktigast heller. :P) utan en himla massa annat också...


Nu är det ju då söndagskväll igen å jag ligger i soffan å inväntar veckans avsnitt av Dexter. :)

Vi har haft en fullspäckad dag även i dag.

En liten snabb tur upp till M å P på förmiddagen å vid två kom vännerna från Falkvik.

Vi åt upp salladen från i går å var på lekplatsen.

Lite tårtfika blev det också, så jag har nog gått upp mina 3 minus-kilon igen.

Det var som vanligt trevligt å träffa våra fina vänner även om det var snäppet mer kaos än det brukar va när vi träffas.

De stora pojkarna mest var ovänner å till å med slogs. :S

Tråkigt men vi får hoppas de är bättre vänner nästa gång vi ses istället. :)


När barnen somnat fick vi besök av Håkan å barnen med pizza å paket.

Jag skulle ute å gått, men kom aldrig i väg, men vid pizza drar jag min gräns så det fick bli omelett med tillbehör för min del.

Jag har dock lite träningsabstinens i kväll känner jag, tur det blir pass på friskis i morronkväll i allafall. :)


Morrondagen är i övrigt vigd åt vila då ÖF är stängd.

Tror bägge barnen kan behöva detta efter den här intensiva helgen.

Leo är ju fortfarande snorig å dan å så som Viggo betett sej i dag förvånar det inte mej om det är något på G i den lilla kroppen med. :(

Vi ska bara mysa å ta dagen som den kommer i vilket fall som helst. :)


Hoppas ni haft en bra helg därute.

Kram på er nu så återkommer jag med allt det där jag vill skriva om å säkerligen en massa annat i veckan som kommer. :D


  

Jag blir fortfarande superduperglad om ni ville säga hej innan ni går... :)

Av Lisa - 11 september 2011 10:15

 

Mina barn är 3½ år respektive 1 år.

Det är helt, helt galet.

Inom en snar framtid kallar verkligheten, å den är mina mammaledighetsdagar för evigt förbi.

Det här har varit de absolut bästa året i mitt liv, å jag har verkligen njutit av tiden hemma.

Men hur mycket dagis-ångest å jobb-ångest som än bor i min kropp känns det okej att ta nästa steg i livet.

De är dags nu.

Men fram tills dess, så ska vi fylla våra dagar med lek å bus å låtsas att vi ska va lediga för alltid!   

Av Lisa - 11 september 2011 08:53

  Alltså, nu har jag studerat denna bilden en stund.

Men hur jag än tittar så kan jag inte hitta ett gemensamt drag hos mej  å Stina...

Gör ni det? :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards