Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Lisa - 4 september 2011 20:26

Den här helgen har varit slitig för mej. :)

Är hysteriskt trött.

Men kan man bli annat?

Fredagskvällen varade till ett å gårdagens kräftskiva avslutades ännu en timme senare. :)

Lägg sen till vindrickande bägge kvällarna(om än i ordnade former. :P)  å tidiga mornar å fullt ös så förstår ni kanske min känsla. :)

Jag klagar inte, tvärtom, men det blir svårt å kriga mot sömnen ända till Dexter börjar å sen hela timmen det varar. :)

Men jag måste se det, att lägga sej innan är inget alternativ. :)

Jag har Dexter-abstinens å två veckor utan går bara inte. :)


Jaha.

I går hade ju då Karlsson kräftskiva. :)

Hemskt trevligt. :)

Röda skaldjur, snaps, västerbottenpaj å vem-är-jag.

 


Om ni tycker det ser ut å va misstänkt likt vårt hem på bilderna, så kan jag avslöja att vi var här. :)

Perfekt för då kunde ju vi vara med till sista minten, å barnen fick somna hemma i sina trygga sängar. :)

Tack alla inblandade för en lyckad kväll. :)


I dag har vi bara haft familjedag. Ingen stress what so ever utan bara fokus på å oss fyra. :D

En cykeltur till Ica å lekplatsen innan lunch.

Å när Leo hade sovit packade vi in oss i bilen för å få andas havsluft. :)

Vi parkerade bilen vid rökeriet i Vägga å gick till Kollevik. :)

 

Jag å Viggo doppade tårna, men till å med vi tyckte det var iskallt så nåttbad var det inte tal om.

Men vi kastade stenar å gick på bryggan å avslutade utflyten på glassbåten. :D

 

Jag var ståndaktig å tog ingen glass jag. :)

Nu ska jag bli smal, så är det bara. :)


Vi har haft det helt underbart å kravlöst hela dagen. :)

Martin kunde dock inte helt go with the flow så gräsmattan här är nyklippt. :P

(jag får väl ta igen det jag borde har gjort i morron eller nått i stället. :P)


Söndagsmiddagen blev ett hop-plock av väldigt oavancerande saker(gillade fläskkoteltter, potatiskroketter, kantarellsås å melonsallad) men det kan va skönt det också i mellanåt. :)

Martin önskade sej falukorv i ugn i morse, men där satte jag banne mej ner foten! :P

Falukorv på en söndag? Over my dead body! :)


I morron är det måndag å Öppna föskolan som gäller. :)

Å på kvällen är det träningspremiär för min del. :D

Friskis å Svettis, medel/styrka. :D


Nu ska jag sluta ögonen här en timme innan det är Dexter-time. :)

Av Lisa - 4 september 2011 10:38

  Det här är vad vi pysslade med i går. :)

Mycket trevligt! :)



I dag släpper vi alla måsten å bara njuter tillsammans.

Första anhalten, lekplatsen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards