Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Lisa - 18 augusti 2011 21:48

I dag har dagen nästan uteslutande bestått av trevligheter.


En dejt på lekplatsen med Sandra, Elian å Mile på förmiddagen.

Lunch å sen tjugo minuters powernap/akupunktur innan det var dags för dagen stora höjdpunkt, KLIPPNING! :)


Klockan tre stegade jag in på Salong Noir.

Jag var laddad till tusen å min plan var nytt, nytt, nytt, kort, kort, kort!

Är supernöjd med resultatet, tycker det blev väldigt bra. :)

 

Visst, jag ser tjock ut, men det är ju inget nytt liksom, å det känns ovant, men jag är i det stora hela tokstolt över att jag vågade! :D


När jag var färdigfriserad rännde jag upp en snabb vända på stan.

Målet var enbart systemet(för ostaffären i stan har upphört..!) men jag svängde in en snabbis på H&M å med rabattcheckar å grejer valde jag å unna mej själv lite. :D

 


Det blev så pass sent att jag tog med mat hem från stan å efter middagen var det läggdags för Leo.

De andra två körde till M å P å grävde mask medan jag tog första rycket med packandet inför morrondagens resa. :D

Jag fattar inte hur vi ska få plats med allt i bilen, men det måste ju gå! :D


I morron ska vi packa färdigt å handla maten å på kvällen bär det av. :)

Hoppas jag hinner blogga lite på dagen i morron, annars får ni ha en trevlig helg!

Det ska vi ha! :D

Av Lisa - 18 augusti 2011 19:02

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards