Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Lisa - 13 augusti 2011 16:58

Den sparsamma sömnen till trots känner jag mej taggad till tusen.

Till viktnedgång å en massa andra framtida projekt. :)

Huvudvärken lyser till största delen med sin frånvaro å jag känner mej mer å mer som mitt vanliga pigga jag igen. :)

Tankarna flödar här i min ensamhet å jag hoppas inspirationen håller i sej. :D


En härlig känsla som jag mest ville förmedla bara. :D

Av Lisa - 13 augusti 2011 16:00

Bara för han är den finaste Leo:n i världen!  


   

Det verkar som även min minsta son kommer bli en lintott.

Inte lika ljus som storebror(än, men sen är ju Viggo den blondaste pojken som går i ett par skor också..) men mycket ljusare än jag trodde han skulle bli. :D

Dessutom tycket jag för första gången  härrom dagen att mina barn är lika varandra till utseendet(i personlighet, är de fortfarande varandras motsatser). :D

Av Lisa - 13 augusti 2011 15:19

Somnade somen klubbad säl vid nio.

Hur jag ens lyckades vara vaken så pass länge, det vet jag inte, men jag ville liksom suga ut de få minuter jag får tillsammans med Viggo i dag(Leo sov redan..). Han låg i sängen jämte mej å babblade om ditt å datt sådär som han brukar.  


Jag sov i allafall gott fram tills två,  då vaknade jag å ropade in familjen till mej.

De höll på å fixa sej för å åka på kalas. Marina fyller 30 år å det ska firas på Hasslö i dag.

Jag har tackat nej till inbjudan då jag hoppats på å kunna sova lite längre.

Det gick såklart inte å somna om ens när grabbarna lämnat mej ensam så jag har masat mej upp å dricker kaffe.

Att bara sova fem timmar efter att ha varit vaken i tjugonio är ju inte precis idealiskt när det är en natt till på schemat å jag skulle gissa att det känns i morron.

Hoppas jag kan hålla humöret å tröttheten i schack å stiga upp relativit tidigt så jag hinner umgås lite med min man också innan hans jobbvecka startar.


Är i valet å kvalet om jag ska ta tag i mitt liv å ta en dusch eller om jag ska bädda ner mej i soffan å kolla på Leila-dvd:er? :)

Har verkligen inte bråttom, men jag känner mej stressad.

Det är hopplöst med mej när jag ska jobba, jag börjar kvart över nio, men går liksom ändå mest runt å vänar på att köra dit.


I vilket fall blir det lite kaffe till nu, sen kanske jag kan göra både ock?

Duscha å sen bädda ner mej, så får det nog bli, trots att solen skiner ute... :)

Av Lisa - 13 augusti 2011 08:09

Skulle egentligen sovit hos Stina i dag, men jag längtade för mycket efter min familj så jag körde hem i stället.

Orkade inte mecka med logistiken heller för den delen. :P

Eller ja, jag körde hem bilen till M å P å sen gick jag hem där ifrån. :D


Har ätit frukost med grabbarna å ska snart krypa ner å sova en stund. :)

En ensam eftermiddag väntar sedan å efter det jobb i kväll igen. :)


Ha en bra dag hörrni! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards