Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Lisa - 2 augusti 2011 19:56

Ligger här i min soffa å försöker designa om min blogg lite.

Det ganska dåligt hitintills då min webbläsare både segar, krånglar å kraschar. :S

Gaaah vad sånt är irriterande när man är inne i ett stim å har lust å förändra lite. :(

I vilket fall som helst har jag numera en frågeruta här i marginalen om man känner för å fråga mej nått som inte är i direkt relation till ett inlägg å inte vill kommentera.

Kommentarer är såklart alltid välkomna å nu även övriga frågor då alltså. :)

Tanken är att jag skulle byta färger lite å bilderna i menyn, men det får vänta på sej. :D

Kanske kan jag även fjäska lite för Linda å få en ny header med i sinomtid. :D


Vi har spenderat ett par timmar i solen vid mitt älskade hav i dag hela familjen.

I Köpegårda för att va mer exakt.

Det var ljuvligt å jag njöt av varje sekund i vattnet. :D

Bägge barnen badade å framför allt Leo verkar ha ärvt min kärlek till just detta. :)

Till å med Martin tog sej ett dopp å det hör ju inte precis till vanligheterna. :D

Mamma å pappa var också där en stund å deras sällskap är ju aldrig fel det heller. :D

   


Vi körde hem framåt eftermiddagen å barnen hann både med ett dopp i poolen å en hel massa lek innan det var dags för dem å lägga sej. :)

Nu sover de bägge två, våra underverk!  

Den äldre mannen i mitt liv tog cyklen upp till mamma å pappa för å måla lite å troligtvis stanna där å ta en öl med dem. :)

Är det semester så är det. :) Själv njuter jag lite av tystnaden framför datorn med Allsången i bakgrunden.










Vid nio ska jag sparka min dåliga karaktär därbak å ge mej ut på en snabb promenad runt byn.

Ingen har nappat på å göra mej sällskap så det får bli någon av årets sommarpratare i lurarna.

Vem det blir är ännu oklart, men jag har en uppsjö å välja mellan då jag inte hört en enda i år. :(

Nån som gjort det? Nån som var extra bra kanske? :)


I morron ska vi få fin-främmat för då kommer våra vänner från Falkvik hit. :)

Det är härligt med semester å man får tid å träffas lite oftare å inte bara är låst till helgerna.

När jag börjar jobba blir det varannan helg på jobbet för min del med så det gäller å passa på å njuta. :D

Speciellt när man som jag älskar att umgås å bjuda hem vänner. :D


Det var väl alltför nu det! :D

Kram å hej! :)







Av Lisa - 2 augusti 2011 08:41

...hur det gick med hallonen...? :P


 

Så kan det ju hända att den här bilden är tagen på vår trädgård, på den lilla plätt där sockerärtorna tidigare har huserat..

Det kan även vara så att det är är tre å inte två små plantor i en klunga... :)

Möjligheten finns att det kan vara så, men jag håller det hela lite öppet. :P


Av Lisa - 2 augusti 2011 08:29

Klockan är halv nio å Viggo sover ännu. :)

Det verkar ta på kafterna att va uppe till tio. :)

Leo å jag steg upp strax innan sju, men då hade han också sovit hela natten så det är helt rimligt. :)

Det är dessutom andra morronen i rad som vi sluppit muta med välling klockan fem-halv sex å som han sovit vidare till sju ändå. :)

Duktiga pojkar det där. :)

Martin han lyckades med sova längre än vanligt, ända till tjugo i åtta. :P

 


I dag ska vi packa kylväskan full med pannkakor å stekta ägga å köra till havet! :D

Innan dess ska Martin dock en sväng till M å P å fixa nått måleri-grejs i deras nyrenovering. :)

Det kan kvitta, vi har inte bråttom i dag, bara vi kommer till havet i dag å innan hösten gör sitt intåg på allvar! :)


Nu ska jag duka fram lite frukost här å sen är det bara till å invänta stora sonen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards