Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Lisa - 31 juli 2011 21:28

Vi har haft finaste Hofflanders här hela dagen.

Fullt ös å fullt upp, men för min del hade de gärna fått flytta hit hela högen!   

Vi har varit på lekplatsen, badat i poolen å ätit slottstek å druckit kaffe. :D

Viggo har mest snålat å retats, men han vidhåller att Nojel är hans bästa vän! :D

Tusen tack för i dag det har varit underbart!


Vi ligger i varsin soffa å inväntar veckans avsnitt av Dexter. :)

Ska bli spännande. :D Men vad det är jobbigt att vänta en vecka sen på nästa avsnitt. :)



I morron hoppas vi på sommaren å ska då till sjön. :D

Jag ska dessutom försöka får tag på mvc å boka tid för å äntligen skaffa p-piller å sen ska jag boka optikertid å på akupunktur-behandling nummer två. Övriga veckan bjuder på trevligt umgänge med vänner å så lite jobb som avslutning. :)


Fullt upp and i love it. :)


Efter denna veckan är det back to reality då Martin börjar jobba.

Jag ska passa på å njuta av mina fördelar på Martins semester(sovmorron varje dag framför allt. :D) å sen nästa vecka är min bloggsemester slut också, då lovar jag å skärpa till mej på den punkten igen. :P


Hoppas ni haft en bra helg! :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards