Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Lisa - 29 juli 2011 22:00

Puh.

Somnade åtta i morse, steg upp tolv, var på sjukhuset vid ett, kom hem kvart över två, duschade åkte på kalas i mörrum.

Åt kakor å pizza där, körde hem vid halv sju, bar in sovande barn under paraply.

Somna om å mata två styck vakna barn, ut i bilen, i väg till coop för å köpa mjölk å godis.

Hem å sjunka ner i soffan en beydligt längre stund än jag tänkt mej.


Nu ska jag lägga mej å vakna pigg, utvilad å huvdvärksfri i morron bitti.

Thats my plan anyway. :)


Inget jobb förrän nästa torsdag å tills dess ska jag leva utan huvudvärk eller med, det har jag gett mej fan på! :D

(doktron tyckte jag skulle gå till optikerna å klassar huvdvärken som spänningar i nacken å huvudet..)


Gonatt!

Av Lisa - 29 juli 2011 21:06

Jag å min blogg har blivit utvalda att ingå i Smartphoto's(fd extrafilm) testpanel.

Jag ska testa utvalda produkter å sen skriva om dessa på bloggen.


Eftersom jag varit nöjd kund hos Extrafilm ändå sen jag fick min första analoga kamera känns det superkul. :D


Den första produkt jag ska testa är en 20*30 cm stor poster-tavla å jag håller på för fullt å försöker hitta en bra bild att använda.

Just nu letar jag efter bra bilder på Leo.

Anledning till att jag vill ha på just bara honom är enkel, vi har två gigantiska canvas-tavlor med Viggo på å bara en ynklig liten bild på Leo på väggen(okej, ynklig är den kanske inte, det är en av de underbara som Malin har tagit).

Jag kan dock erkänna att det inte känns helt rätt å att det kan sluta med en poster med en bild på bägge två. :)

Vi får se, jakten fortsätter...


Fram tills min recension dyker upp här kan ni ju facebook-gilla Smartphoto eller besöka deras hemsida. :)


 

Av Lisa - 29 juli 2011 04:00

Jag trodde det skulle bli en jobbig natt, men ett gäng larm å spring senare är klockan redan fyra. :) Vi har matpaus å laddar för fem-rundan! :) Jag längtar till sängen såklart men inte så som jag trodde jag skulle göra. Huvudet är helt okej det med så jag är nöjd so far. Morrondagen bjuder på en snabb tupplur sen läkarbesök å kalas. Det kommer bli tufft, men jag hoppaS det ska funka någorlunda smärtfritt! :) Hoppas ni sover gott nu! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards