Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Lisa - 26 juli 2011 20:26

Jotack.

Vilken jävla-skit-dag detta har varit. :(

Alla har varit sura å nere på sitt vis.

Jag med huvudvärk å noll ork, Martin med halsont å febersviter, Leo som gallskriker av nån okänd anledning å Viggo som är uttråkad. :(


Jag har faktiskt tagit tag i det här med min huvudvärk å besökt vårdcentralen.

Det var som väntat ganska lång väntetid men när jag väl kom in till sköterska å förklarade mitt ärende undrade hon direkt: är du stel i nacken?

Följt av: Har du barn? Det är bra å motionera även fast det är svårt å hinna..

Å sen trycke hon på min axlar, frågade hur gamla barnen var å skickade hon hem mej med en läkartid å ett telefonnummer till sjukgymnasterna. :/

Redan i morron fick jag tid hos de sistnämda (doktorn ska jag träffa på fredag) å jag hoppas verkligen de har en lösning på detta för huvudvärken förstör mitt liv.


Även om jag är lättad över att det inte var värre än spännings-huvudvärk är jag samtidigt så fruktansvärt besviken.

Klarar jag inte leva mitt eget liv utan att stressa å spänna mej så pass att jag blir sjuk av det?!  :(

Det känns som ett rejält nederlag då jag inte ens upplever mej så stressad. :(

Såklar blir det mycket för mej med i bland, men jag älskar ju det här livet.. Hur kan det då gör mej sjuk?


Å sen blev det ganska uppenbart att det syns å mej att jag inte tränar nått. :(

Å jo jag vet, jag blir bara tjockare å tjockare, men nu har huvdvärken tagit över så pass att jag inte ens klarar masa mej ut på några kvällsrundor.. :(

Det känns som allt är en enda ond cirkel.

Tålamodet är nästintill obefintligt å då en dag när Leo skriker blir det olidligt. :(

Han gör ju som bekant det ytterst sällan å vi blir lika handfallna när det väl det händer. :(


Jag flydde in i köket på eftermiddagen å bakade mazariner å rågsiktskakor.

 

En liten andningspaus bland mjöl å bunkar. Men inte ens det hjälpte mot olust å huvudvärk. :(

Resultatet var dock lysande, jättegoda mazariner å bullarna var ännu godare. :)

Det är ju en viss tröst åtminstone..


Hoppas allt känns bättre i morron...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards