Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Lisa - 23 juli 2011 12:18

Har precis varit å lämnat två glada barn hos mormor å morfar.

De ska sova där i natt medan jag å Martin gör stan. :P

Eller i allafall medan vi äter buffé på Gourmet grön å går på fest hos Stina, det där med stan kan kvitta mej egentligen.

Den biten fick jag min beskärda del av i går. :)


Jag å Jajja å Linda å Martin satt på vår altan å drack ett par glas vin eller fler å hade skitskoj innan den kvinnliga delen av sällskapet cyklade in till stan för å festivala lite.

I samma sekund som vi fällde ner stöden på cyklarna så kom regnet!

Vi gick ett varv i Båtens öltält, åt en kebab, gick lite, dansade lite på Åbron, gick lite till, gick ett varv i Båtens öltält sen cyklade vi hem.

Eftersom det inte var minsta tillstymmelse till regn när vi cyklade in så hade jag såklart med mej kofta i stället för jacka så efter cykelturen hem var jag blöt in på underkläderna å fick torka håret innan jag gick å la mej.

Å nä, jag tyvärr inte säga att det var värt det. Förfesten var super, jag skrattade å skrattade å skrattade lite till, men det där med öltält å smockat med folk i regn dessutom, det kan jag klara mej utan. :D


Jag valde skor i smyg... :D Ingen märkte nått. :P

  Tack för sällskapet flickor! :)


Bloggfrånvaron under gårdagen berodde en hel del på att vi hade hela fina familjen Hofflander på besök. Hanna å barnen kom först sen joinade även Rikard efter jobbet.

Rikard slog alla rekord i våffelätning, barnen badade i poolen å Hanna å Ella stannade även på middag. :)

Tack fina! :D

 


En mycket trevlig dag över det hela taget alltså.

Även om jag lite matt i dag så ser jag framemot kvällen oavsett om det blir festival eller inte å hoppas verkligen att mannen i Stinas liv kommer korsa min väg så man får träffa honom nån gång. :D


Ha en bra lördag alla! :)

Av Lisa - 23 juli 2011 10:36

Kan det verkligen va så att jag inte postade ett enda inlägg i går?

Jo det är faktiskt sant! :D

Det har inte hänt på flera år det. :P

Vi var hemma hela dagen i går(tog en runda till stan på kvällen dock..) men jag hade ändå inte tid å blogga.

Det har jag inte nu heller, men jag var tvungen att posta detta lilla innan abstinensen blir för svår! :P



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards