Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Lisa - 14 juli 2011 14:44

I dag öser regnet ner i Asarum. Höstväder skulle jag vilja påstå.

Vi är inne å myser runt, jag har bakat frallor, muffins å pizzadeg.

Hela familjen har varit på en liten shoppingtur, kom hem med kött för en förmögenhet å ett nytt våffeljärn! :)

Däremot glömde jag en massa, då jag slarvade bort inköpslistan å inte alls kan improvisions-handla på CG.

Mandlar å nötter som jag skulle ha till lite mat/bak-projekt senare i kväll tex.


I kväll ska jag till Malin å dricka kaffe. :)

Min kamera ska med å om det blir som vi hoppas är jag en betydligt bättre fotograf när jag kommer hem igen. :D


Livet känns mycket bättre i dag, efter en natts sömn å jag är tillfreds!

Härlig känsla!


Hörs i kväll igen hörrni, nu ska jag koka tomatsås! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards