Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Lisa - 12 juli 2011 18:40

Nu är det snart dags.

Dags för ett gästspel i äldreomsorgen.

Från klockan nio å tio timmar framåt ska jag befinna mej på jobbet.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag kände mej motiverad, men jag hoppas verkligen att det kommer funka.

Jag ska inte va på mitt eget jobb utan på några andra avdelningar där jag varit ganska mycket innan Leo föddes, så har jag tur kommer både namn å larmnummer tillbaka till mej...


På tal om mitt eget jobb så visste jag inte vem som kommer bli min chef till hösten när jag börjar jobba på riktigt.

När jag diskuterade gamla chefer med Anna häromdagen menade jag på att jag bara haft en enda chef som jag var missnöjd med på många punkter å som jag rent av tycker är en dålig chef...

I dag blev jag varse om att just hon kommer bossa på min arbetsplats från å med augusti. :(

Jag ska såklart ge henne en ny chans å hoppas att hon förbättrats till det bättre, men min magkänsla känns inget vidare...


Den här dagen har för övrigt varit en sämre.

Besöket på folktandvården gick förvisso betydligt bättre än förväntat, men övriga dagen, rejält B.

En sur man å jobbångest har visat sej va en usel kombo. :(

Vi letade oss i allafall ut till havet en runda, men stämningen där var kass. :S

Min vision om avlastning med barnen på stranden går nog åt stöpet.

En man som hellre vill va nån annanstans är inte mycket nytta utan gör mej bara ledsen.


Jag är lite bitter i dag känner jag, men det är nog jobbångesten som spökar överallt. :(

Hoppas humöret känns bättre när jag sovit i morron.

Familjen kommer i allafall inte ens märka att jag är borta, men som den vekling jag är kommer jag längta i hjäl mej efter dem...


Gaaaaah, hoppas nervositeten släpper när jag väl ska bege mej.

Nu ska jag först lägga min stora son å sen rota fram nån jobbtunika som passar mej...


På gränsen till för liten, men det får gå..! :D

 

Tänk på mej i natt, jag behöver all pepp jag kan få. :D

Jag älskar ju mitt yrke så jag blir orolig över denna extrema ovilja inför jobbet...


Hej på er!

Av Lisa - 12 juli 2011 10:19

  I dag tar vi Stina med oss å drar till havet!

Ska bara invänta Martin å bilen, ge barnen lite lunch å sen sticker vi. :)

Vi ska njuta av sommaren på bästa vis. :)


Jobbångest!!!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards